רג'ינה בתחנה: מנות נדיבות, כמעט נדיבות מדי

מסעדת רג'ינה בתחנה הינה מסעדה כשרה למהדרין מהוותיקות במתחם התחנה בפרט ובאזור בכלל. הגענו עקב השקתו של תפריט חדש בו התחלפו כמה מהמנות

אלה ימים מוזרים. אנחנו מגיעים למסעדה, והמארחת מושיבה אותנו בחוץ. הלחות מכבידה עלינו, אז אנחנו מבקשים להיכנס פנימה, למזגן. הבקשה שלנו נענית מיד, ואנו מתיישבים במקום סגור, קריר ונעים. מה עם הקורונה? הפחד מתגנב ואומר שאולי כדאי בכל זאת לשבת בחוץ. במקרה הזה הלחות הכריעה, ונשארנו עם המזגן. שלא יהיה ספק, יצאנו בריאים מהארוחה זו לא פחות מאשר מסופקים.

צילום אינס כהן

בימים מוזרים אלה, העולם מנסה, ככל האפשר, להמשיך כרגיל. כך גם מסעדת רג'ינה בתחנה, מסעדה כשרה למהדרין מהוותיקות במתחם התחנה בפרט ובאזור בכלל. הגענו עקב השקתו של תפריט חדש, בו התחלפו כמה מהמנות.

צילום שחר בן-פורת

התחלנו עם מנות ראשונות: חומוס בשר משלב חומוס עם בשר אסאדו מפורק, מוגש עם סלט חצילים מטוגנים וסחוג ירוק (56 שקלים). זו מנה נדיבה, כמעט נדיבה מדי: חומוס מפתיע לטובה במרקם ובטעם, ועליו בשר בכמות גדולה ממה שאנו מורגלים בו ממקומות אחרים. הבשר גם הוא טוב יותר – אין מדובר בבשר טחון רגיל, אלא בבשר שמן ועסיסי יותר. טוב היה אם את הסלט והסחוג יגישו בקעריות נפרדות – העובדה כי הן בתוך הצלחת אינה מאפשרת לנו לבחור כמה מזה לאכול, והופכת את הצלחת כולה לגדושה מדי.

צילום שחר בן-פורת

מנת פטה כבד עוף (48 שקלים) נטולה, כמובן, חמאה. במקום זה קיבל הפלפל השחור מקום של כבוד בתיבול, והוא מספק למנה טעם מעקצץ ומעט חריף. אהבנו שלא נעשה ניסיון לחקות את הגרסה הלא-כשרה של כבד עוף, אלא לתת לחומר הגלם טעם אחר. זה גם מצליח, כאשר ריבת בצל טובה מספקת את הניגודיות המתבקשת, והטוסטונים הפריכים מחזיקים טוב את הכול ביחד.

צילום שחר בן-פורת

הזמנו גם קרפצ'יו סלק, המשלב גם בצל סגול, צנונית, עלים ירוקים (פטרוזיליה), אגוזי מלך, רוטב בלסמי ושמן זית (38 שקלים). אין במנה זו משהו שמבדיל אותה ממנות דומות שאכלנו במקומות אחרים, אבל אין באמת צורך בבידול – הירקות טריים, הסלק חתוך בעובי הנכון למנה זו, ויש כמות טובה של אגוזים. רק חסר עוד קצת בלסמי כדי לסגור את כל הטעמים ביחד.

מתפריט העיקריות הזמנו מנה אחת – קבב עגל, המגיע עם צ'יפס, טחינה ועמבה (88 שקלים). ההפתעה העיקרית היה הצ'יפס. הוא אמנם מהזן הקפוא, אבל טוגן באופן כזה שהפך אותו לפריך וכיפי במיוחד לאכילה. כל זה אינו אומר משהו שלילי על הקבב. להיפך – קיבלנו ארבע קציצות גדולות ובשרניות, מתובלות נכון וצלויות היטב. גם תוספת הטחינה והעמבה סיפקה אותנו.

אם אתם מגיעים לאזור מתחם התחנה, רג'ינה בתחנה היא אופציה ראויה. אם אתם מחפשים מסעדה כשרה למהדרין לאכול בה, רג'ינה עדיפה על רבות ממתחרותיה.

רג'ינה בתחנה – מתחם התחנה מבנה 10 נווה צדק תל אביב. 03-7367474. א'-ה' 17:00-23:30, ו' 11:30-16:00, שבת 21:30-24:00

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר