רשתות מקדונלדס ועד העצם מגיעות לעיר החדשה חריש

MOREהינו הקניון הגדול של העיר חריש, הממוקם בכניסה אליה ויכלול בתוכו תמהיל רחב של רשתות וחנויות של מותגים מובילים, וצפוי למשוך אליו מבקרים רבים מחריש ומהערים הסמוכות לה. הקניון צפוי להיפתח בחודש מרץ 2019, אז כבר צפויים לגור בעיר כ- 20,000 תושבים

קבוצת חנן מור חתה על הסכם עם רשת מקדונלדס להקמת סניף במרכז המסחרי MORE  בעיר החדשה חריש, שנבנה בכניסה לעיר. הסניף בשטח של 250 מ"ר יכלול אזור הסעדה רגיל וגם מקדרייב, מאפשר ללקוחות בנסיעה לקנות ארוחות ללא יציאה מהרכב, הישר מחלון ההגשה. בנוסף חתמה הקבוצה עם מסעדת עד העצם אקספרס על חוזה להשכרת שטח של 150 מ"ר למסעדה. מדובר ברשת מסעדות מזון מהיר בסגנון אמריקאי, המבוסס על תפריט מצומצם של המבורגר מבשר טרי, צ'יפס ושתייה, עם אפשרות למילוי חוזר (refill). בשעות הערב המסעדה תעבור לאווירה של בר המיועד לקהל צעיר.

עד העצם אקספרס. צילום נמרוד סונדרס
עד העצם אקספרס. צילום נמרוד סונדרס

על פי תוכניות משרד הבינוי והשיכון, העיר חריש עתידה לאכלס כ- 100 אלף תושבים,  והיא העיר הראשונה שקמה בישראל מאז הקמת מודיעין לפני 20 שנים. קצב האכלוס של העיר שצפוי להגיע ל-100,000 תושבים בחמש השנים הקרובות, יחד עם התפתחות התשתיות, בקבוצת חנן מור אומרים, כי לפי קצב הבנייה וההצטרפות של תושבים ורשתות מסחר, ניתן להניח כי פתיחת מקדונלדס ועד העצם במרכז שנמצא על כביש 6 בכניסה לעיר חריש, מבטאת את פוטנציאל ההצלחה הצרכני של הישוב, וגם את העובדה שזהו מרכז הקניות המשמעותי הראשון שייפתח בצמוד לכביש 6.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר