רשת גלידות דולצ'ה מציעה טעמים חדשים לקיץ 2020

רשת גלידות דולצ'ה היא בבעלות קבוצת אורקה המנהלת והמפעילה 4 רשתות מזון מהיר: שניצליין, #rooster, חומוס הזקן, ודולצ'ה המתמחה בהכנת גלידת שף פרימיום איטלקית בייצור מקומי על בסיס יומי מחומרי גלם איכותיים

רשת גלידות דולצ'ה, המתמחה בהכנת גלידת שף פרימיום איטלקית בייצור מקומי על בסיס יומי ומחומרי גלם איכותיים, מציעה את קולקציית הגלידות לקיץ 2020. בין הטעמים שיוכנו על בסיס יומי או שבועי בהתאם לביקוש: שוקולד מריר עם גוז'י ברי, שוקולד מריר עם צ'ילי חריף , ספירולינה, פופקורן, בזיליקום, קמפרי תפוזים, לבנה עם שמן זית וזעתר, צזיקי , גריזבי לימון. לא להיבהל, תמצאו בסניפים גם טעמים קונבנציונליים יותר. וכפי ששאלה ילדה אחת בסניף דולצ'ה בקדימה: "איך הם מסדרים את הגלידות כל כך יפה במקרר?".

צילום מדף הפייסבוק

מתן גל, הגלידן של רשת  דולצ'ה, אומר: "כרשת גלידות פרימיום אנו מחויבים לייצר חווית גלידה עבור קהל לקוחותינו. לכן כל הגלידות שלנו מיוצרות במקום מדי יום ומחומרי גלם טריים  ואיכותיים. כמו כן, מעבר לטעמים המוכרים אנו מציעים טעמים מיוחדים וייחודיים, כשהסוד טמון באופן הכנתם, והטעם הסופי שמתקבל זהה למקור".

מחיר לגביע או כוס: 16 שקלים לשני טעמי גלידה. 21 שקלים (שלושה טעמים)  25 שקלים (ארבעה טעמים). חצי ק"ג  49 שקלים, 1 ק" ג 89 שקלים.

סניפי רשת דולצ'ה:  קדימה – האופה 2, 09-8999010; פרדס חנה – התחייה 12

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר