רשת פרימה מלונות קונה את מלון ג'ייקוב סמואל בתל אביב וממשיכה להתרחב

מספרם של התיירים הלנים בתל אביב עולה וצומח בשנים האחרונות ובהתאם האסטרטגיה העסקית של הרשת תמכה ברכישת מלון נוסף בעיר
עם השלמת עסקת הרכישה תמנה רשת פרימה 15 מלונות בפריסה ארצית. ג'ייקוב סמואל ממוקם בפינת דיזנגוף-ארלוזורוב ויהיה המלון הרביעי של הרשת בתל אביב

רשת פרימה מלונות רוכשת את מלון ג'ייקוב סמואל בתל אביב, ועם השלמת הרכישה תמנה רשת פרימה 15 מלונות בפריסה ארצית. המלון ממוקם בצפון הישן של תל אביב, בצומת הרחובות דיזנגוף – ארלוזורוב. המיקום האטרקטיבי של המלון היווה שיקול משמעותי בהחלטת הרכישה, ועתה פרוסים מלונות פרימה בכל האזורים התיירותיים של תל אביב.

המלון בן שש הקומות הוא מלון בוטיק המאופיין בסגנון אירופאי קלאסי, כשבחזיתו מרפסות אורבניות קטנות מעוטרות במעקות ברזל ותאורה רכה. יש בו 22 חדרי אירוח וקומת גג עם פנטהאוזים יוקרתיים. המלון הוקם במקום בו שכן קפה בתיה, ובקומת הכניסה שלו פועלת מצאת מסעדת הביסטרו קפה פופולר של השף אבי ביטון, שזכתה לאחרונה בתואר המסעדה החדשה הכי טובה בתל אביב. בשלושה  מתוך ארבעה מלונות הרשת בתל אביב, פועלות היום מסעדות שף המציעות גם ברים טרנדיים: מסעדת יאסו (ממטבחו של השף אביב משה) במלון פרימה תל אביב, מסעדת מאפו (ממטבחו של השף ניר צוק) במלון פרימה סיטי, ועתה מצטרפת "קפה פופולר" במלון ג'ייקוב סמואל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר