רשת קפה נטו: משחק השייקים

קפה נטו גם ביצעה מהלך כל כך אהוב על מנהלי שיווק וחברות במרבית התחומים – להלן 'מיתוג'. על פי עדות החברה עצמה, המהלך כלל לוגו חדש, שפה תקשורתית מעודכנת, עיצוב פנים בכלל הסניפים ותפריט חדש

רשת בתי הקפה 'קפה נטו' שהוקמה בשנת 1994, מונה היום 12 בתי קפה, מהם 4 כשרים. הרשת ציינה את יום הולדתה העשרים במהלכים מבניים פנימיים,שאנחנו, הלקוחות, לכאורה לא חשופים להם, אך בפועל כן – כי השפעתם מגיעה עד ברמן הקפה וצוות המלצרים.

קפה נטו גם ביצעה מהלך כל כך אהוב על מנהלי שיווק וחברות במרבית התחומים – להלן 'מיתוג'. על פי עדות החברה עצמה, המהלך כלל לוגו חדש, שפה תקשורתית מעודכנת, עיצוב פנים בכלל הסניפים ותפריט חדש, וכל זה עלה הרבה כסף.
האם המהלך המיתוגי הצליח? סביר להניח שכן, אבל כל עוד בחלק מפרסומיה קוראת הרשת לעצמה 'קפה נטו', ובאחרים 'קפנטו' – יש עוד כברת דרך לעשות.

על כל זה חשבתי כשחברי המערכת הטילו עלי משימה להביא להם שייקים (28-29 ₪) מסניף קפה נטו/קפנטו ברחוב הסיבים באזור תעשייה רמת סיב (מוכר יותר כקריית מטלון) בפתח תקווה.
הבחירה נפלה על שלושה שייקים, שהובאו במהירות למערכת לטעימה עיוורת, כשעל כל כוס מדבקה ממוספרת, בעוד הטועמים לא מודעים לשם השייק ולמרכיביו.

ואלה השייקים, לפי סדר הטעימה, ומרכיביהם:
1. שייק ברזיל – מבוסס על פרי האסאי הגדל בברזיל, עם בננה וגרנולה. המשקה בתוכו: חלב.
2. שייק בריאות – עם גרנולה, בננה, תמר וחלב שקדים.
3. שייק פירות – על בסיס מיץ תפוזים, עם תות, בננה ומלון.

ארבעה טועמים עשו זאת בצורה ממושמעת ונתנו את חוות דעתם, ועוד אחד הגניב פה ושם את רשמיו:

1. שייק ברזיל – האסאי בלבל את טועמינו. עובדה, הדעות היו חלוקות בין אוהבי הפרי וטעמיו ואלה שלא – מאוד לא.
כך שמענו: תחושה של שוקולד עם פרי המזכיר מלון או ענבים, מרירות אבל אני אוהב את זה, טעם תפל ולא נעים – כמו שוקולד עם סויה, והקיצונית בחבורה: לא ברור מה זה.

2. שייק בריאות (קבלו את המתכון של קפה נטו) – כולם זיהו את הבננה וחלק גם את התמרים. לאחת היה פחות טעים מאשר שייק ברזיל, דעות אחרות: טעים, נחמד מאוד.

3. שייק פירות – שתיים הכריזו על השייק באופן החלטי כמבוסס גזר ואחד הצטרף אליהן – אז לא, אלא אם משקשק השייקים הטעה אותי; לא היה כאן גזר. אחת הסכימה לתפוזים עם גזר, ואחד הכריז: תפוזים טעים מאוד – הטוב בין השלוש.

אז הנה הצעה: בואו בחבורה לסניף קפה נטו הקרוב אליכם, חלקו את השייקים שתזמינו לכוסות טעימה (כאלה של מים מינרלים), ושחקו את משחק השייקים.
דרך אגב: התפריט כאן מכיל עוד הרבה מאוד פריטים.


אתר הרשת, תפריט ומחירים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר