שופרסל מתקינה את מערכת ניהול מוקד התמיכה של SysAid

הסתיים פרויקט להתקנת מערכת הלפדסק של SysAid ברשת שופרסל. המערכת מאפשרת טיפול מהיר ויעיל בכ- 9,000 קריאות בחודש, המגיעות מכ- 300 סניפי שופרסל הפזורים ברחבי הארץ

הסתיימה התקנת מערכת ניהול מוקד תמיכה של חברת SysAid הישראלית ברשת שופרסל. המערכת מטפלת בכ- 9,000 קריאות בחודש, המגיעות מאלפי משתמשי קצה בכ- 300 סניפי שופרסל ברחבי הארץ וממטה החברה. את המענה לקריאות נותנים 12 תומכים במוקד ועוד עשרות נותני שרות המחוברים למערכת.

המערכת שהתקינה קונסיסט מערכות מקבוצת קונסיסט, נציגת SysAid בישראל, מספקת ניהול וארגון שוטף של כל הבקשות והתקלות המגיעות מהסניפים. אלה מטופלות ע"י מוקד השירות ומועברות בחלקן לצוותים פנימיים או לספקים.
את הפרויקט מטעם קונסיסט מערכות ניהל אלעד שלוש, המיישם הבכיר ביותר של SysAid.

צביקה פישהיימר, מנהל אגף מערכות מידע בשופרסל, מציין כי שופרסל בחרה ב- SysAid בזכות ביצועים מעולים, פשטות הטמעה, וכן יכולת לבצע שינויים ורמת גמישות גבוהה. 
"המערכת עלתה לאוויר בתוך מספר שבועות בלבד, זמן שיא להחלפת מערכת בסדר גודל כזה", אומר פישהיימר.

משה אטיה, מנהל מוצר SysAid בקבוצת קונסיסט אומר: "מערכת SysAid מספקת ארגז כלים שלם למחלקת ה-IT . היא כוללת את כל ניהול השירות, ניהול הנכסים וניהול הפרויקטים. המערכת מאפשרת גם ניהול שינויים ובעיות וכן SLA מתקדם וכמובן תמיכה בתהליכי ITIL".

אטיה מציין שיתוף הפעולה עם שופרסל היה יוצא דופן, וקיצר בכך משמעותית את זמן היישום. "מדובר באחת מיחידות ה IT האיכותיות והמקצועיות בישראל. שיתוף הפעולה עם אגף ה IT של שופרסל הביאה לכך שהצלחנו להרים מערכת שלמה בתוך מספר שבועות", אומר אטיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר