יקב רמת הגולן הטמיע את מערכת ההלפדסק של SysAid

הסתיימה הטמעת מערכת ההלפ דסק של חברת SysAid הישראלית ביקב רמת הגולן. המערכת שהתקינה קונסיסט מערכות, מקבוצת קונסיסט, נציגת SysAid בישראל, מספקת ניהול וארגון שוטף של כל הבקשות והתקלות המגיעות מהמשתמשים

הסתיימה הטמעת מערכת ההלפ דסק של חברת SysAid הישראלית ביקב רמת הגולן שממוקם באזור התעשייה בקצרין.

 

המערכת שהתקינה קונסיסט מערכות, מקבוצת קונסיסט, נציגת SysAid בישראל, מספקת ניהול וארגון שוטף של כל הבקשות והתקלות המגיעות מהמשתמשים.

 

רווית שילוח בן זאב, מנהלת מערכות מידע של יקב רמת הגולן, מספרת כי לבחירה בהטמעת המערכת היו שתי מטרות עיקריות: שיהיה קל יותר לנהל את הנכסים בארגון (כדוגמת: מחשבים, שרתים, תוכנות אנטי-וירוס), וכן כדי לתת מענה טוב יותר לקבלה ולטיפול לפניות המשתמשים במערכת (כגון: הנה"ח, ייצור, ייננים).
בן זאב מספרת: "התוכנית הייתה לקרוא לכל העובדים להדרכה שתתבצע קבוצות קבוצות. אולם המערכת של SysAid כל כך ידידותית והשימוש כל כך מהיר ופשוט, שכל המשתמשים למדו לעבוד איתה בלי תוכנית הדרכה".

 

משה אטיה, מנהל מוצר SysAid בקבוצת קונסיסט, אומר: "מערכת SysAid מספקת ארגז כלים שלם למחלקת ה-IT . היא כוללת את כל ניהול השירות, ניהול הנכסים וניהול הפרויקטים. המערכת מאפשרת גם ניהול שינויים ובעיות וכן SLA מתקדם וכמובן תמיכה בתהליכי ITIL".
אטיה מציין גם את שיתוף הפעולה עם יקב רמת הגולן, וואמר כי העובדה שמחלקת מערכות המידע של היקב מנוהלת ברמת מקצועיות גבוהה, סייעה לתהליך הטמעה מהיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר