שוקולד עלית מבית שטראוס שמיוצר בחו"ל חוזר למדפים

בתקופה עד החזרת המפעל בארץ לפעילות ייוצר שוקולד אגוזי לוז מבית עלית על ידי חברת סמואה בצרפת. צילום סטודיו שטראוס
חוזרים מארז שוקולד בשלושה טעמים המכיל 18% אגוזי לוז שלמים עם חידוש של טעם שוקולד לבן, ושוקולד פרה מריר

בחודש אפריל 22 נודע כי התגלו חיידקי סלמונלה במפעל עלית-שטראוס בנוף הגליל, והחברה הודיעה על איסוף (recall) של כל מוצרי השוקולד אותם ייצרה בחודשים שקדמו להודעה, ועל הפסקת הייצור עד לתיקון התקלה או התקלות במפעל.

צילום סטודיו שטראוס

עתה, באמצע אוגוסט 22, מודיעה החברה כי שוקולד אגוזי לוז מבית עלית חוזר למדפים בגרסה מחודשת הכוללת שלושה טעמים: שוקולד חלב, שוקולד מריר חלבי, ולראשונה גם שוקולד לבן – כולם בשילוב אגוזי לוז שלמים התורמים לטעם עשיר. הסדרה תימכר במאגדת של שלישיות, כל אחת בטעם אחר: מאגדת שוקולד לבן, מאגדת שוקולד מריר, ומאגדת שוקולד לבן.

צילום סטודיו שטראוס

כחלק מההיערכות המלאה של שטראוס ועלית להחזרת כלל מוצרי השוקולד, החברה אומרת כי בתקופה עד להחזרת המפעל בארץ לפעילות, ייוצר השוקולד עבורה על ידי חברת סמואה בצרפת.

שוקולד אגוזי לוז חלב כבר זמין על המדפים, ומריר ולבן יהיו זמינים החל מספטמבר 22. כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי

גם שוקולד מריר פרה חוזר

צילום סטודיו שטראוס

גם שוקולד פרה מריר פרווה מבית עלית בטבלאות 100 גרם, חוזר למדפים והפעם במתכון חדש שפותח עם מעבדת חברת בארי קליבו מגרמניה. השוקולד מכיל מעל 32% חמאת קקאו ומעל 50% כלל מוצרי קקאו. המרקם שלו מעט רך ומותאם לאפייה כמו גם לאכילה.

עלית שטראוס מבהירה כי כחלק מהיערכותה להחזרת ייצור כלל מוצרי השוקולד במפעל נוף הגליל בישראל, עד אז ייוצר שוקולד מריר פרה במפעל בארי קליבו בגרמניה, ויציקת הטבלאות תתבצע במפעל נטרה בצרפת.

להשיג ברשתות השיווק. כשרות פרווה בד"צ

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר