סל הקניות של שחר 837

סל הקניות של שחר 976
השבוע מתחילים עם שוקולדים – הפסק זמן מוצלח, ממשיכים עם ביסלי מתירס במקום חיטה – מוצלח, ולכבוד חנוכה מצטיידים במארז של סוכריות גומי, מארזי שי ונרות חנוכה, וגם מטבעות שוקולד

ספלנדיד Clusters ופסק זמן בלונדי של עלית מקבוצת שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

שתי השקות נוספות של החברה בתחום השוקולד, עם שני מותגים שונים. נתחיל עם האחרון – השילוב של שוקולד בלונדי בפסק זמן, הוא אחת הווריאציות המוצלחות של המוצר. השילוב בין השוקולד הזה, שאנו אוהבים מאוד, לבין הוופל הפריך, עושה את העבודה. הוא מגיע בשני טעמים – מילוי מוצלח של קרם חלב, ומילוי פחות מורגש של קרם קוקוס. ההשקה השניה מגיעה מהמותג ספלנדיד, המגיע משולב עם עוד רכיבים באשכולות: באחד עם אגוזי לוז וקרמל ומלח (שוקולד מריר 70% מוצקי קקאו), בשני עם אגוזי לוז וקוקוס קלוי (שוקולד חלב 36% מוצקי קקאו), ובשלישי עם אגוזי לוז וחמוציות (שוקולד מריר 70% מוצקי קקאו). האריזה יפה ונוחה לסגירה חוזרת, והשוקולד של המותג אכן טוב לאין ערוך משוקולד פרה. השילובים עובדים פחות טוב: לשוקולד יש עדיין טעם דומיננטי מאוד בתוצאה הסופית (רק השילוב עם הקרמל והמלח מאזןם אותו), כך שהתוספות מורגשות בעיקר במרקם. המחיר עד 6.9 שקלים ל-45 גרם פסק זמן, עד 18.9 שקלים ל-105 גרם ספלנדיד. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות נוחות ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: ההצלחה נמצאת בעיקר בפסק זמן.

 ביסלי מאנץ' ישראלי של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

מה זה, בעצם, מאנץ' ישראלי? במה הוא שונה ממאנץ' באופן כללי? המתכון של אסם מספק תשובה לכך: שימוש בתירס במקום בחיטה (כפי שיש בביסלי מאנץ' האמריקאי), בוטנים מצופים במקום בוטנים רגילים, וצורות שונות של החטיפים שמשולבים בו. התוצאה מוצלחת בסך הכל – מרקם פריך שכיף לאכול, ותיבול טוב שמספק לחטיף טעם מוצלח. המחיר עד 5.5 שקלים ל-40 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: ישראלי או לא, אנחנו אהבנו לאכול אותו.

בקצרה

 

צילום סטודיו ארטיק
צילום סטודיו ארטיק

 

חברת מיה השיקה לקראת חנוכה מארז של סוכריות גומי, המחולקות לשמונה שקיות נפרדות. הסוכריות טבעוניות, והצורה שלהן מותאמת לחג – חנוכייה, נר וסביבון. בנוסף מכיל המארז סביבון מאיר. המחיר עד 11.9 שקלים ל-200 גרם, 25 גרם בכל שקית. להשיג ברשתות השיווק.

צילום סטודיו ארטיק
צילום סטודיו ארטיק

עמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, מציעה מארזי שי ונרות חנוכה, שקנייתם הינה תרומה ישירה לעמותה. המבחר כולל מארז העשוי קופסת קרטון ההופכת למשחק סולמות ונחשים, ובתוכה תפוצ'יפס קידס, וופל צרפתי, וופל שוקולד, שקית עוגיות, מטבעות שוקולד וסביבון; מארז דומה אך ללא גלוטן, משלב תפוצ'יפס קידס, מרשמלו, חטיף חלווה, מטבעות שוקולד, פס טופי וסביבון; קופסת נרות לחנוכייה; ועוד. המחיר 10-38 שקלים. להשיג באתר.

צילום סטודיו כרמית

צילום סטודיו כרמיתחברת כרמית השיקה מארזים המכילים מטבעות שוקולד, עליהם מוטבעים סמלי החג. ההשקה כוללת מארז בצורת נר; מארז בצורת סביבון; מארז בצורת קופסה, כולם מכילים מטבעות שוקולד; וכן שקיקי מטבעות שוקולד בשלושה טעמים – שוקולד לבן, חלב או מריר פרווה. המחיר 3.9-35 שקלים. להשיג ברשתות המזון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר