שחקן חיזוק: שף ניר צוק מצטרף לנבחרת הקייטרינג של אצטדיון סמי עופר

שף ניר צוק: "לכל משחק ייבנה תפריט חדש ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר. אנחנו עוברים למנות מעוצבות בצלחות כשכל מנה מגיעה מדויקת עם התוספות הנכונות לה". צילום עמית עזריאל
צוק מצטרף לאבי דדוש – שף הקייטרינג של האצטדיון ובעל 30 שנות ניסיון בתחום. יחד הם יובילו קו חדש של תפריטים במשחקי הכדורגל ובאירועים הנערכים ללקוחות עסקיים ופרטיים באצטדיון

אצטדיון סמי עופר בחיפה – המוכר כמגרש הבית של קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, צירף לשורותיו את שף ניר צוק, שיהיה היועץ הקולינרי של האצטדיון בתחום האירועים והאירוח בזמן המשחקים. צוק מצטרף לשף אבי דדוש, שף הקייטרינג של האצטדיון, בעל 30 שנות ניסיון בתחום שהיה בין השאר שף במלונות ישרוטל, שף נבחרת ישראל הצעירה, והקים את מערך ההסעדה באצטדיון בשנת 2018.

שף ניר צוק (משמאל) עם שף אבי דדוש. צילום עמית עזריאל

הנהלת האצטדיון גייסה את שף ניר צוק כדי לרענן ולשדרג את תפיסת האירוח במשחקים ובאירועים באצטדיון. "כמובילים את תחום האירוח והאירועים באצטדיונים, הרעיון הוא להפיח רוח רעננה וחדשה", אומר  ליאור פרי, מנכ"ל האצטדיון, "מתוך מחשבה על כל מתחם אירוח ועל כל לקוח והתכולות המתאימות לו. אנו מעוניינים לתת לאורחים שלנו חוויה ייחודית, תוך שמירה על כשרות ופיקוח בריאות. כיום אנחנו אצטדיון בעל תעודת כשרות, ושלושה מפקחי מזון עובדים במתחם על פי סטנדרטים מחמירים".

צילום עמית עזריאל

שף ניר צוק אומר: "האמת היא שכשפנו אלי, לא הבנתי עד הסוף את האתגר העצום שטומן אירוח VIP באצטדיון. למעשה יש לנו לקוחות חוזרים כל משחק, והם צריכים גיוון. לכן, לכל משחק ייבנה תפריט חדש ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר. ראשית אנחנו עוברים למנות מעוצבות בצלחות, כשכל מנה מגיעה מדויקת עם התוספות הנכונות לה, ותיתן מענה לכל חך".

בעיטת הפתיחה של ניר צוק. צילום עמית עזריאל

צוק מוסיף: "באצטדיון סמי עופר יש מערך מטבחים (כ-750 מ"ר) הכי מושקעים שנתקלתי בהם, ברמה הגבוהה ביותר. זה מאפשר לי כשף יחד עם הצוות המנצח הקיים במקום, להגיע לקולינריה ברמה הגבוהה ביותר באירועים כמו גם במשחקים. במשחקי הכדורגל יש לנו שלוש רמות הסעדה, למנויי זהב, למנויי יהלום ולמנויי תאי הצפייה. כולם יקבלו מנות מושלמות בצלחות ברמה הגבוהה ביותר. כל הלקוחות יקבלו קוקטייל פתיחה, והחגיגה במגרש וביציעי ה VIP תהיה מושלמת". בהנהלת האצטדיון מציינים כי בנוסף, תפריטי האירועים הנערכים ללקוחות עסקיים ופרטיים באצטדיון, ייהנו מכל השדרוגים כשכול אירוע יקבל אפיון מיוחד ותפריט ייעודי על פי בחירה".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר