שנה אזרחית 2021 נפתחת – לחיים עם יין ואלכוהול

השנה חוגגים בבית ועם חברים קרובים – בקפסולות או בקבוצות קטנות בשמות אחרים, עם יין ואלכוהול (כשרים – אלא אם מצוין אחרת) לצד נשנושים או ארוחות ממש. ליקטנו חלק מההצעות בתחום המשקאות, סומכים עליכם שתטפלו בכל השאר. לחיים ולשנה חדשה, בריאה, ושונה לחלוטין מקודמתה

היינות המבעבעים של יקב כרמל לחגיגת השנה החדשה

דבר היקב: יקב כרמל מציע מבחר יינות מבעבעים ומוגזים, קלילים וכייפים, התואמים לטעמו של הצרכן הישראלי.

צילום איל קרן

סלקטד מוסקטו 2020

 יין לבן קל, מתקתק ומבעבע, בעל אחוז אלכוהול נמוך, המופק מענבי מוסקט אלכסנדרוני. 5%-6% אלכוהול. המחיר 30 ₪

פרייבט קולקשן מוסקטו 2020

יין לבן רענן ומבעבע, יוצר בתהליך תסיסה טבעית. הענבים נבצרו בהבשלה מלאה מחלקת ענבי מוסקט בוגרת וביבול נמוך. ליין גוף בינוני ומתיקות מאוזנת, עם ארומה של פירות טרופיים וחבושים אפויים. 5-6% אלכוהול. המחיר 40 ₪.

באזז קריניאנו 2020

יין קליל, מוגז קלות ובעל מתיקות עדינה ומאוזנת. מופק מענבי קריניאן מכרמים נבחרים ברחבי הארץ. 5-6% אלכוהול. המחיר 30 ₪.

רשת בנא משקאות – מהדורות אלגנטיות ובלעדיות של יינות מבעבעים ולבנים

 דבר הרשת: את קטגוריית היינות המבעבעים מובילים בורגו סולה, בקסברג ברוט, ולמברוסקו פיקאסו.

BORGO SOLE – בורגו סולה רוז

משקה פירותי מבעבע וקליל בעל ארומות מפתיעות ורדים, שמגיע מיקב DECORDI באיטליה ועשוי בבסיסו מענבים (53% יין מבושל) ותמציות מי ורדים. 750 מ"ל, 5.5% אלכוהול. המחיר 59.9 ₪.

BACKBERT BRUT בקסברג ברוט

יין מבעבע בקסברג ברוט דרום אפריקאי. עשוי מ-53% שרדונה ו-47% פינו נואר בשיטה המסורתית של תסיסה שנייה בבקבוק ובעל סיומת ארוכה, עדינה ומעט מתובלת, בגוון צהוב קש עדין. 12% אלכוהול. המחיר 99.9 ₪.

PICASSO למברוסקו פיקאסו

 

יינות למברוסקו מבעבעים קלילים אלגנטיים ומעודנים בעלי ארומות פירותיות מאזור אמיליה – רומאנה שבאיטליה: רוזה חצי יבש בעל צבע אדום מבריק בניחוחות מרעננים וטעמים מודגשים של פירות אדומים וארומה מעודנת של פירות יער, תות שדה ואוכמניות. יין לבן חצי יבש בעל צבע צהבהב בניחוחות מרעננים וטעמים מודגשים של פרי לימוני קיצי וארומה מעודנת של פירות הדר.700 מ"ל, 9.5% אלכוהול. המחיר 39.9 ₪.

דבר רשת בנא משקאות: את קטגוריית היינות הלבנים מובילים אדיר כרם בן זמרה סוביניון בלאן לימיטד אדישן, וריברטינלו מוסקטו.

יקב אדיר כרם בן זמרה סוביניון בלאן לימיטד אדישן

יין בעל ריח מאופק ומורכב עם רמזים לאשכולית, אננס, דשא קצוץ ולמון גראס. טעם רענן עם חומציות טובה, איזון הרמוני בין עץ לפרי. סיומת פריכה ומהנה. המחיר 80 ₪.

ריברטינלו מוסקטו

 

יין קליל ומרענן עשוי מענבי מוסקט מצפון איטליה. בעל ארומת מוסקט אופיינית ,עם רמז של ורדים והדרים. מאוזן ונעים לשתייה. יין בעל אחוז אלכוהול נמוך, מוגז מעט ובעל רמת מתיקות גבוהה. 750 מ"ל, 5%  אלכוהול. המחיר 49.9 ₪.

להשיג ברשת חנויות בנא משקאות ובשליחות עד 48 שעות

יינות רקנאטי לתחילת שנת 2021

יונתן אדום 2019

צילום עמרי מירון

דבר היקב: מורכב מהזנים קברנה סוביניון ושיראז, והינו יין רך עגול ונגיש, עם חמיצות מאוזנת ומרקם קטיפתי. היינות מיוצרים במכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה על מנת לשמר רעננות ולבטא ארומות פרי טהורות. היין מביא לידי ביטוי מאפייני פרי של שזיף ודובדבן, עם נגיעת סיגליות ופלפל שחור. אלכוהול 13%. המחיר 39 ₪.

מד בלנד אדום 2018 – קריניאן, מרסלאן ופטיט סירה

צילום עמרי מירון

בלנד של שלושה זנים אדומים המייצגים את אגן הים התיכון. לאחר בציר ידני וסלקטיבי תסס כל זן בנפרד, חלק מהם עם שזרותיהם וחלקם כגרגרים שלמים בלבד למשך כשבועיים. בסיום תהליך התסיסה הופרד היין מהקליפות כנוזל חופשי ללא סחיטה, על מנת להימנע ממרירות ובמטרה לשמר את הארומות, העידון והרעננות של הפרי הראשוני. יישון בחביות 500 ליטר בנות שנה ושנתיים למשך 10 חודשים הוסיפו לריכוז היין ולמורכבותו. מד בלנד אדום משלב פרי אדום ושחור, תיבול, אלגנטיות וקטיפתיות .13% אלכוהול. המחיר 79 ₪.

קריניאן "פרא" 2017

צילום עמרי מירון

כרם הקריניאן ממוקם במורדות הרי יהודה, על גבי קרקע גירית ומנוקזת. הגפנים הוותיקות גדלות ללא השקיה, בשיטת גידול "גביע" עם מראה קדום, מוצלל ופראי.  יין זה מממש את הקו הים תיכוני של היקב, בדגש על הבלטת פרי עם מאפיינים מקומיים, גידול מותאם סביבה וייננות הכוללת תסיסה מבוקרת במכלים קטנים. היין התיישן 12 חודשים בחביות 500 ליטר ובוקבק לאחר סינון גס בלבד. יין עוצמתי המתאפיין בריכוז פרי גבוה, ובתיבול ארץ ישראלי, שורשי ופראי. יוצר במהדורה מוגבלת. המחיר 149 ₪.

 יקב תבור משיק לרגל חגיגות השנה האזרחית החדשה

פנינים לבן – יין לבן מבעבע

צילום מיכל סודאי

דבר היקב: לקראת חגיגות פתיחת השנה האזרחית, יקב תבור משיק את 'פנינים לבן' – יין לבן, מבעבע, מתקתק ומרענן המופק מ-100% ענבי מוסקט קנלי. מאופיין בבעבוע עדין ומוקפד שנוצר באופן טבעי במכלי לחץ, בשיטת שרמט המאפיינת את היינות המבעבעים האיטלקיים ממחוז פיאמונטה. טעמיו הארומטיים של מוסקט קנלי מצליחים להתמזג בהרמוניה עדינה עם תחושת פריכות נעימה. ליין ארומה ייחודית של אפרסק, הדרים וסיומת דבשית. המחיר 35 ₪.

היינות של שקד לסילבסטר

ג'ום סרה קאווה ברוט –  Cava Jaume Serra Brut

דבר היבואן והמשווק: אזור גידול: פנדס ספרד. זני ענבים: מאקאבאו, פארלדה, קסארלו. כל זן ענבים תוסס ליין בנפרד במכלי נירוסטה. לאחר מכן מעורבבים זני הענבים השונים לבלנד אחד שמבוקבק ועובר את התסיסה השנייה עם השמרים בתוך הבקבוק. זו  גרסה חגיגית במיוחד של קאווה ידועה בעולם. צבע זהוב קש, ארומה רעננה של פרי טרופי בשל. יין מבעבע רענן ומהנה עם בעבוע טבעי עדין ואיזון מצוין. המחיר: 29 ₪.

פאוסטינו קאווה רוזה –  Faustino Cava Rosado

אזור גידול: ריוחה (בשונה ממרבית הקאוות, שמיוצרות בפנדס). זן ענבים: גרנאש. היין מיוצר בשיטה המסורתית: תסיסה אלכוהולית במכלי נירוסטה ולאחר מכן תסיסה שנייה בבקבוקים והתיישנות על השמרים במשך כ- 9 חודשים. קאווה רוזה יבשה, עשירה ופירותית, רעננות וחומציות מאזנת המחיר 65 ₪.

חברת א.ג.ת.ד – יבואנית וודקה חורטיצה

וודקה איכותית המיוצרת באוקראינה משנת 2003 ומופקת מחיטה, היא מותג הוודקה השלישי הנמכר ביותר בעולם, ונשענת על מסורות עתיקות ומומחיות של מאות שנים.

חורטיצה פרימיום

דבר היבואנית: חורטיצה פרימיום מיוצרת בטכנולוגיית סינון אורגני מתקדמת, המזקקת את המים בצורה מקסימלית. בצד המים הטהורים והדגנים המובחרים המשמשים להכנתה, נעשה בייצור הוודקה שימוש גם במינרל התורם להפקת כהל ברמת "לוקס". התוצאה – וודקה עדינה במיוחד, בטעם טהור ורך, שמתאימה לשתייה נקייה כמו גם לקוקטייל. המחיר 69 ₪.

חורטיצה פלטינום

דבר היבואנית: חורטיצה פלטינום מתאפיינת ברכות ובאיזון אופטימליים בין מרכיביה. מומלץ להגיש בטמפרטורה של 2 – 3 מעלות. בטמפרטורה גבוהה יותר הנוזל הופך למעט יותר כבד, וניתן להריח בו דגנים מתובלים והדרים. הטעם מריר מעט אך עם זאת חלק ומרענן, ולכן מתאימה להגשה נקייה וכקוקטייל. המחיר 69 ₪.

חטיבת האלכוהול של טמפו – קאוות לחגיגות סילבסטר

 IBERICA CAVA

דבר טמפו: מבעבע כשר קליל ונעים, המתאים לכל אירוע, חגיגה, פיקניק ולליווי ארוחות, מוצע בשתי גרסאות

CAVA IBERICA BRUT (יבש)

זני ענבים: מקבאו 30%, קסרלו 30%, פרלדה 40%. ביקב  סחיטה עדינה של זגי הענבים על מנת להשיג 50% של מיץ התירוש. חדרור סטטי של היין ותסיסה מבוקרת בין 16 ל- 18 מעלות במשך 20 יום. תסיסה שנייה בבקבוק במשך 40 יום בטמפרטורה של 16 מעלות. יישון נוסף של שנה עד שנתיים בבקבוק. סוכר שאריתי: 7 גרם לליטר. צבע נקי, צהבהב עם גווני זהב. ארומה נקייה עם עוצמה בינונית באף. מאוד פירותי ואלגנטי. מאוזן מאוד בחך. מלא טעמים עם איזון בין חומציות למתיקות. הרמוני ונקי. יצירה של בועות באופן עקבי. המחיר 30 ₪.

CAVA IBERICA SEMI SECO (חצי יבש)

זני ענבים: מקבאו, פרלדה וקסרלו (33% כל אחד). תסיסה ביקב כמו של היבש. יישון בין שנה לשנתיים בבקבוק. סוכר שאריתי: 35 גרם לליטר. צבע צהבהב, זורח עם השתקפות ירוקה, ויצירה טובה של בועות היוצרות מעין כתר. ארומה מעודנת וארומתית. פירותית, אלגנטית ונקייה. טעם נעים ורך. דגשים מתקתקים. מאוזן מאוד עם מרקם בועות טוב. המחיר 30 ₪.

מותג הלמברוסקו האיטלקי EMILIANO

מותג הלמברוסקו האיטלקי EMILIANO מציג סדרת יינות מבעבעים: לבן –  BIANCO : אדום – ROSO , ורוזה –  ROSE. למברוסקו EMILIANO הינו מבעבע חצי יבש, עם שיעור מתון של אלכוהול, עדין, פירותי ובעל מתיקות עדינה. ענב הלמברוסקו אינו מתוק במיוחד בפני עצמו, ומשקאות למברוסקו המתוקים מקבלים את מתיקותם באמצעות תהליך ההתססה שנעשה במכלים ייעודיים, ורק אחריו הנוזל המותסס נמזג לבקבוקים. מחיר כל בקבוק 30 ₪.

 המיוחדים

שמפניה לואי רודרר ברוט פרמייר –  Luis Roedrer Brut Premier

דבר היבואן והמשווק שקד: זני ענבים: 40% פינו נואר, 40% שרדונה, 20% פינו מונייה מכרמי בית רודרר ששטחם 2000 דונם. לאחר התסיסה יוצרים את הבלנד המבטא בצורה הטובה ביותר את הטרואר ואת הסגנון של הבית. הבלנד כולל כ- 10% יינות רזרב מבצירים קודמים שהתיישנו בחביות עץ. תהליך יצור שמפניה מסורתי הכולל התיישנות בת 3 שנים על משקעי השמרים. שמפניה איכותית ביותר בעלת מורכבות.  צבע זהוב בהיר וניחוחות עדינים, אך עם זאת עשירים ורעננים המובילים לטעמים פירותיים עדינים ואלגנטיים. המחיר 315 ₪.

 שיבאס ריגאל XV במהדורת הזהב החגיגית והאלגנטית לשנת 2021

דבר היבואן והמשווק IBBLS: שיבאס XV הינו בלנד המתיישן מינימום 15 שנה, שעבר סיומת קפדנית בחביות קוניאק מאזור גראנד שמפיין, ובכך לראשונה משלב בין שני המשקאות ובין מסורת וחדשנות. השימוש בחביות קוניאק אלה יוצר פרשנות מעודנת וקטיפתית לסגנון המסורתי של שיבאס. יש לו ארומה עשירה וניחוח של ריבת תפוזים, קינמון וצימוקים בשלים. טעם פירותי עם רמיזות של ריבת חלב וקרמל, המוביל לסיומת של מרקם חלק המתעגל בחך, עם רמזים מעודנים של וניל. המחיר 180 ₪.

 וודקה בלוגה  – Beluga Celebration

דבר היבואן והמשווק חטיבת האלכוהול של טמפו: מהדורה חגיגית ונוצצת לרגל חגיגות סוף השנה ותחילת השנה האזרחית החדשה 2021. הבקבוק מצופה בשכבת פלטינה כפולה באמצעות תהליך אידוי תרמי המבוצע בתא ואקום, ובשכבה מתכתית נוספת של זהב. המהדורה מעוטרת באמצעות טכניקת הדפס רשת ועל גביה סמל דג החדקן (קוויאר) המוטבע על הבקבוק בעבודת יד. Beluga Celebration הינו תוצאה של מיומנות וטכנולוגיה חדישה בשילוב מים ארטזיים טהורים ותזקיק לתת מונבטת, שעובר סינון כפול בפחם מעץ שדר ובכסף. הטעם הייחודי והעשיר נוצר על ידי הוספה של תמציות דבש טבעי, שעורה וגדילן עם נגיעות של וניל. זאת לפני שלב המנוחה של 30 ימים, במהלכם מתפתח הטעם הקטיפתי והעשיר. המחיר 150 ₪.

 שמפניה G.H. Mumm Cordon Rouge – מום קורדון רוז'

דבר היבואן והמשווק חטיבת האלכוהול של טמפו: שמפניית הדגל של בית מום שנוסד ב- 1827, מום קורדון רוז' שמתיישנת מעל 20 חודשים על השמרים במרתף היקב. על מנת לשמר את אופיו של הטרואר, היין מכל 77 החלקות נסחט ומותסס בנפרד, ורק לאחר מכן נעשה הבלנד: 45% פינו נואר, הזן המוביל של היקב, שנותן ליין עוצמה וגוף; יחד עם 30% שרדונה המעניק חמאתיות ומינרליות; ו- 25% פינו מונייה שמוסיף פירותיות עגולה. לשמפניה צבע צהוב-זהוב משובח וניחוח עשיר של ארומות ראשוניות של פירות בשלים וטריים, משמש, אפרסקים, פירות טרופים הנפתחים לארומות וניל, קרמל, בריוש ושמרים, סיומת של פירות מיובשים ודבש. בטעם פירות טריים וקרמל, עם בועות עדינות ופריכיות המתפתחות ויוצרות רעננות מתפרצת. המחיר 225 ₪.

 שמפניה Moët Impérial במהדורה נוצצת

דבר IBBLS היבואנית הרשמית של מותגי מואט-הנסי: בית השמפניה  Moët & Chandon מציג מהדורת מוגבלת וחגיגית לבקבוק השמפניה הקלאסי – ברוט אימפריאל. השמפניה מיוצרת מיותר מ- 100 יינות שנבחרו מלב שמפיין היוצרים מורכבות ויציבות ליין, תחת הכותרתTie your wish  כמחווה לאופי התוסס של Moët Impérial. מהדורה זו נועדה לחגוג את ההבטחה לשנה חדשה טובה ומוארת באופן שמח. העיצוב של “Tie your wish” מפרש מחדש את הקודים הקלאסיים של בית השמפניה בעזרת טוויסט עכשווי המעטר את הבקבוק ויוצר מראה אלגנטי ומפואר שיוצא במהדורה מוגבלת של 1,000 יחידות בלבד. המחיר 200 ₪ לבקבוק 750 מ"ל.

 Hennessy V.S – קוניאק מוזהב וחגיגי

דבר IBBLS היבואנית הרשמית של מותגי מואט-הנסי: מהדורה מוגבלת וחגיגית של בית הקוניאק  Hennessy בגרסה מוזהבת. הבקבוק מעוטר בגימור זהב מט בגוון המדמה את צבע הענבים על הגפן בשמש החמימה. התווית הקלאסית של V.S Hennessy הוחלפה בעיצוב אלגנטי עם תבליט מוזהב. בקבוק זה הגיע לארץ ב-2,400 יחידות בלבד במחיר של 189-199 ₪ לבקבוק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר