שני זוכים ישראלים בתחרות שמני זית היפנית 2023: בד ושמן Jerusalem olive oil ומשק תמיר-פתורה בוטיק משפחתי

שמני הזית שעלו לגמר נותחו בטעימה עיוורת על ידי פאנל של 9 שופטים בינלאומיים בפיקוח 3 ראשי הפאנל

הוועדה המארגנת של פרסי יפן לשמני זית (Joop), הכריזה על הזוכים בפרסים בתחרות שמני זית כתית מעולים (Evo) ותחרות העיצוב של  Joop לשנת 2023. טקס הענקת הפרסים התקיים בטוקיו.

התחרות ביפן ביססה את עצמה כאחת התחרויות הקפדניות והחשובות ביותר בעולם, ומזה 11 שנים היא מקדמת מצוינות שמן זית ביפן ובאסיה. בתחרות השנה השתתפו 538 מותגי שמן זית מ-23 ארצות ב-6 קטגוריות, כאשר שמני הזית שעלו לגמר נותחו בטעימה עיוורת על ידי פאנל של 9 שופטים בינלאומיים, בפיקוח שלושה ראשי הפאנל מיוון, איטליה ויפן, ובהתאם לציונים הוענקו פרסי הטוב ביותר בקטגוריה (Best in Class), זהב וכסף.

ביו הזוכים גם שניים מישראל:

כשמן הזית הטוב ביותר מישראל הוכרז Heart Notes Blend – Bvs Jerusalem Olive Oil (בלנד תווי הלב) של בד ושמן-משק אשכנזי ממושב בית חנן;  שילוב של זנים נבחרים שנמסקו במסיק מוקדם, חמיצות של עד 0.3%, עם חריפות ומרירות בינונית וארומה עשבונית חזקה.

בפרס העיצוב זכה פתורה בוטיק משפחתי תחת השם Tamir Farm (משק תמיר), עבור אריזת שמן זית Midnight Picual – שמן זית אולטרה-פרמיום שהזיתים עבורו נמסקו בלילה.

"אחרי 11 שנים הפכה Joop לתחרות שמני זית המובילה באסיה. לשמן זית שזוכה בתחרות יש סיכוי טוב להיכנס לשוק היפני כמו גם לארצות דרום מזרח אסיה אחרות, כולל סין. עקביות חשובה ליצרנים, וכול יצרנית שמן זית צריכה לזכות ב-2-3 פרסים נחשבים בשנה כדי לשמור על אמינותה בשוק. Joop הינה בהחלט תחרות העונה לצורך זה, אמר קונסטנטינוס ליריס מיוון, אחד משלושת מובילי חבר השופטים.

רשימת הזוכים בתחרות כאן  – לחצו על Israel וראו את הזוכים

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר