שת"פ מקסים: פלייסמנטים (מצעיות) מספרים את סיפורם של אנשים עם מוגבלויות

זהו שיתוף הפעולה השלישי של 'ג'וינט ישראל מעבר למגבלות' ובית הספר לעיצוב וחדשנות במכללה למינהל. עיצוב עדי רון
שיתוף פעולה מיוחד של ג'וינט ישראל מעבר למגבלות והמכללה למינהל עם ארומה ישראל: חצי מיליון פלייסמטים הודפסו ומופצים בסניפי ארומה ישראל עד 21.11.21

ביוזמת ג'וינט ישראל מעבר למגבלות  (שותפות של ממשלת ישראל, ג'וינט ישראל וקרן משפחת רודרמן, ובשיתוף הקרן המשפחתית על שם תד אריסון), נחשפו סטודנטים וסטודנטיות מהתוכנית לתקשורת חזותית במרחב במכללה למינהל, לסיפורים ולעובדות על חייהם של אנשים עם מוגבלות. בהשראת אלה עיצבו הסטודנםים.יות פלייסמנטים (מצעיות לשולחנות בתי קפה ומסעדות) עם מסרים חברתיים מקוריים, שמטרתם להיאבק בדעות קדומות כלפי אנשים בעלי מוגבלויות.

הפרויקט נעשה במסגרת תוכנית לשינוי עמדות המבוצעת על ידי ג'וינט ישראל מעבר למגבלות, ומתוך גישה פדגוגית אקדמית בה למעצב יש אחריות חברתית. הפלייסמנטים הודפסו בחצי מיליון עותקים ומופצים בסניפי ארומה ישראל עד 21.11.21.

עיצוב תומר ארבל ולי עקרון

אפרת שטרן, מנהלת ג'וינט ישראל מעבר למגבלות, אומרת: "אנו פועלים למיקסום חיים עצמאיים של אנשים עם מוגבלות, ולהשתתפותם  המלאה בקהילה. הפלייסמנטים שעיצבו הסטודנטים במכללה למינהל בהשראת אנשים עם מוגבלות, והצגתם על שולחנות ארומה המהווים מקום מפגש מרכזי במרחב הציבורי לאנשים עם וללא מוגבלות – נצליח להעביר מסר של שינוי עמדות".

עיצוב מוריה גור

מיכל קסטיאל, ראש תוכנית תקשורת חזותית במרחב בבית הספר לעיצוב במכללה למינהל, אומרת: "מעבר לחיבור של הסטודנטים והסטודנטיות עם אנשים בעלי מוגבלויות, ג'וינט ישראל הם שותפים ועמיתים שלנו. שיתפנו איתם פעולה במספר קמפיינים שמטרתם הייתה העלאת המודעות לקבלה ושילוב אנשים עם מוגבלויות בקהילה. הצירוף של ארומה ישראל, אשר משלבת אנשים עם מוגבלויות בעבודה בסניפיה, יצר חיבור טבעי ומהיר. מניסיון אני יכולה לומר שהשילוש אקדמיה-ארגון חברתי-תעשייה הוא שילוב מנצח".

עיצוב שירי שביט

בארומה ישראל אומרים: "ברשת שלנו בחרנו להתמקד באנשים עם מוגבלות, ולפעול לקידומם ושילובם בחברה הישראלית. אנו פועלים בתחום זה כבר שנים רבות, החל משילוב העובד הראשון עם מוגבלות בסניף הראשון שלנו ברחוב הלל בירושלים. אנו שמחים לקחת חלק בפרויקט יצירתי וחשוב זה, המעלה את המודעות לנושא".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר