ניו יורק ברשת BBB וזה טעים

כוכב חודש אוקטובר - דאבל בורגר ג'וינט נוסח ניו יורק. צילום גליה אבירם
רשת BBB מונה 30 מסעדות בפריסה ארצית ויש גם מסעדה בברלין. לרשת יש מועדון לקוחות גדול המקיף יותר מ-450 חברים

האמת היא שסניף רשת ההמבורגרים BBB בקניון שרונים השוכן בהוד השרון, קיבל אצלי נקודות עוד לפני שנכנסנו פנימה )עיצוב ואווירה של דיינר אמריקאי שגם אותם אהבתי(. חברי לארוחה כבר המתין לי ליד שולחן מחוץ למסעדה בשעת צהרים חמה, כשעל השולחן כוס מים צוננים. הוא סיפר שכשהתיישב ניגשה אליו מלצרית, הוא אמר לה שהוא מחכה, היא נכנסה למסעדה וחזרה אליו עם אותה כוס מים קרים. מחווה של יחס ושירות, לו זכינו בפנים גם מהמלצרית אביב.

דנה פרידר נשלחה לניו יורק, העיר הקולינרית המזוהה יותר מכל עם המאכל האמריקאי המובהק - המבורגר. צילום שי פרנקו
דנה פרידר נשלחה לניו יורק, העיר הקולינרית המזוהה יותר מכל עם המאכל האמריקאי המובהק – המבורגר. צילום שי פרנקו

הסיבה לארוחה הייתה כפולה – ראשית, זה חבר ותיק מימי בית הספר התיכון, שכל פגישה איתו נעימה ומשלבת זיכרונות מאז וסיפורים מעכשיו, ושנית – שמעתי שהרשת תציע בכל מסעדותיה מאוקטובר עד סוף דצמבר 2018 שלוש מנות המבורגר חדשות המבוססות על המבורגרים ניו יורקים – דאבל בורגר ג'וינט, ג'וסי לוסי, וקייג'ון בורגר, שאותרו על ידי אנשי הרשת בשילוב השחקנית דנה פרידר במסגרת סדרת הרשת 'בורגר טריפ – מגלים את אמריקה'. נשמע נחמד ושווה בדיקה, אז אנחנו כאן.

המבורגר ג'וסי לוסי – אותר בניו יורק והובא לישראל. צילום גליה אבירם
המבורגר ג'וסי לוסי – אותר בניו יורק והובא לישראל. צילום גליה אבירם

ההמבורגר שפתח את סדרת המנות ושולב בצנעה (כי אין פרסום בולט יותר של המנה בשטח המסעדה) בתפריט המגיע לשולחן בטאבלט, כשהוא מוגש במהלך חודש אוקטובר, הוא דאבל בורגר ג'וינט – עשוי מנתחי בקר איכותיים ואסדו של אנגוס שחור, חזה אווז מעושן, ירקות, קטשופ ומיונז. מוגש בתוספת צ'יפס בטטה. מחירו בתפריט הרגיל 74 ₪, ועם תוספת גבינות צ'דר וגאודה כפי שאנחנו הזמנו – 79 ₪. מחיר תפריט עסקית (כמו שלנו בצהרים): 76 ₪. מחיר ארוחה מוגזמת (החל מ-22:30): 94 ₪. מחיר מסעדות כשרות: 77 ₪ (הסניף בהוד השרון אינו כשר).

קייג'ון בורגר – הגיע מניו יורק אך כנראה השפעת ניו אולינס. צילום גליה אבירם
קייג'ון בורגר – הגיע מניו יורק אך כנראה השפעת ניו אולינס. צילום גליה אבירם

לפני שקיבלנו את ההמבורגר הגיעו לשולחן מתפריט העסקית חציל עם בשר – סינייה, חציל עם טחינה – שניהם טעימים מאוד. קיבלנו גם טבעות בצל ממכרות שקשה להפסיק לנשנש אותן בהמתנה להמבורגר. מכיוון שחצינו וחלקנו את ההמבורגר הניו יורקי, וחצי לא מספיק, ביקשנו שוב את התפריט, ובחרנו והזמנו גם המבורגר קצבים –  עשוי מנתחי בקר טריים באמת איכותיים. מוגש בלחמנייה עם ״המעושנת״, ארוגולה, בצל פריך, פרוסות מלפפון בכבישה ביתית, ריבת בצל ביין אדום ואיולי חרדל. חלקנו גם אותו. שניהם היו טעימים, ואנחנו ניהלנו ויכוח אידיאולוגי איזה מהשניים טעים יותר. זה מסוג מהמאבקים שכדי להכריע אותם צריך לבוא עוד פעם למסעדה לארוחה נוספת. תירוץ משכנע ביותר.

החבר שחיכה כאן בחוץ קיבל כוס מים קרים בלי שביקש. שאפו על היחס. צילום אסף לוי
החבר שחיכה כאן בחוץ קיבל כוס מים קרים בלי שביקש. שאפו על היחס. צילום אסף לוי

בעת ההמתנה בין ההמבורגרים ניגש אלינו עומרי – הבעלים של הסניף. החמאתי לו על האווירה הדיינרית, והוא סיפר שמעבר למשחקייה הגדולה שנשקפת מחלון המסעדה, יש בפנים גם משחקייה לילדים, כדי שאלה לא ישתעממו וההורים יוכלו להתרכז בבליסת המבורגרים ולגימת בירה צוננת (לא חובה, אפשר משקה קל או מים. זה בסדר). הוא סיפר שבצהרים מגיעים הנה הצעירים ההיי-טקיסטים מהחברות שמסביב לקניון, בערב קהל מעורב גילאים, ובסופי שבוע משפחות – ואז המשחקייה בתפקוד מלא.

לרשת BBB יש 30 מסעדות ברחבי הארץ. כמי שאוהב את האווירה, השירות, ואת האוכל הלא מחייב אך הטעים כאן, אני מציע גם לכם להגיע וליהנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר