1.8.21: בואו לאכול איתי חוזרת לעונה חדשה וכשרה בכאן 11

עונה של משתתפים ססגוניים ומשעשעים שלא היו נפגשים בלי התוכנית. הקריינות של שי אביבי ממשיכה לככב. החל מ-1.8.21 ראשון עד רביעי 22:00 – כאן 11 ובדיגיטל

"בואו לאכול איתי" עולה שוב, הפעם עונה חמישית ובגרסה כשרה. תזכורת לפורמט: חמישה בשלנים.יות חובבים שאוהבים לארח ואוהבים לנצח, נפגשים לחמש ארוחות ערב. כל מתמודד מארח בביתו הפרטי לארוחה של שלוש מנות: ראשונה, עיקרית וקינוח, אותה הכין במטבחו במו ידיו. בסוף הארוחה המשתתפים שהתארחו מעניקים ציון למארח, לפי רמת האירוח ובעיקר לפי מנות שנאכלו. בסיום חמש הארוחות נאספים הנתונים ומוכרז המשתתף המנצח. המשתתף שישיג את הציון המשוקלל הגבוה ביותר יזכה בחופשה קולינרית באירופה.

בכל פרק מתחילים המשתתפים בהצטופפות בסלון המארח, עורכים סיור בביתו ובחונים את סגנון החיים בו הוא חי. יש להם מה להגיד על הכול – על האוכל, הבית והאירוח, על כל דבר קשור או לא. זו הרבה יותר מתחרות בישול, כאשר הצופים נחשפים למערכות היחסים של המשתתפים, הדעות שלהם, והקטנוניות שמניבה התחרות. "התוכנית מאפשרת התבוננות והצצה על החברה הישראלית באופן קומי, אותנטי וחשוף", אומרים מוביליה בכאן 11.

גם העונה המשתתפים יעלו מגוון נושאים מעוררי מחלוקת, כמו מסתננים ומהגרים, מעמדות, להט"בים, סטראוטיפים עדתיים, דתיים וחילונים, ימניים ושמאלנים, סקס, משפחתיות. מעניין יהיה לראות ולשמוע איך תתמודד משתתפת מדרום ת"א עם האשמה של גזענות, מה בני ציפר יספר על מערכת היחסים שלו עם משפחת נתניהו, ולמה אחד המשתתפים מסרב לוותר על חיי הרווקות.

משתתפי אחד הסבבים של בואו לאכול איתי בבריטניה

בואו לאכול איתי מלווה בקריינות המנצחת של השחקן והקומיקאי שי אביבי, שמוסיף נופך הומוריסטי ואף ציני למפגשים החברתיים הבלתי שגרתיים. התוכנית מבוססת על הפורמט המצליח  Come Dine With Me , שמשודר ב- 4 Channel הבריטי כבר למעלה מ- 40 עונות, ונמכר לעשרות מדינות ברחבי העולם.

מפיק ועורך ראשי: אסף גיל, עורכת ראשית: הלית לוי, תסריט: דקלה קידר, הפקה: גיל הפקות. החל מ-1 באוגוסט 2021, ימים ראשון עד רביעי בשעה 22:00 בכאן 11 ובדיגיטל.15  פרקים, משך כל פרק כ-28 דקות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר