סל הקניות של שחר 952

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל הקניות: ביסלי פריסטייל – יחי הבצל המעושן, רוטבי ברביקיו – חלופה טובה, קמח שמרים פיתה – לא בטח שצריך, פסטה טרייה – בשורה משמחת, רוטב עגבניות לקציצות ותבשילים – לקיצור זמני הכנה

ביסלי פריסטייל של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

אנחנו רגילים בעיקר לשילובים בין מוצרים ותיקים, ולמהדורות מוגבלות של מוצרים חדשים. ההשקה החדשה של החברה היא משהו שיש מעט כמוהו: השקה של מוצר חדש לגמרי, כזה שאמור להישאר על המדף באורח קבע. זאת בהנחה וקהל היעד – בני נוער, יאהבו אותו כמובן. השם שניתן לביסלי הוא פריסטייל, כיאה לעידן הבינלאומי בו אנו חיים. הצורה בהתאם – פתוחה, בין שטוחה לגלית, פחות אחידה מהביסלי הוותיק. הביסלי הזה מגיע מראש עם שלושה טעמים חדשים – על האש, חמוץ-חריף, ובצל מעושן. הצבעים שלו נוצרו הודות לשימוש בסלק, פפריקה וכורכום, עדות נוספת לעידן נטול צבעי מאכל לא ידידותיים, שאפיינו את תעשיית המזון בעבר. למרות שאנחנו אוהבים את טעמי הגריל והברביקיו, היומרה ליצור טעם שנקרא על האש לא מובנת לנו – לא משנה באילו תבלינים משתמשים, זה עדיין לא הטעם של הדבר עצמו. השניים האחרים מוצלחים הרבה יותר – החמוץ חריף משלב במדויק את שני הטעמים, ואילו הבצל המעושן מפתיע לטובה. הצורה והמרקם של הביסלי גם הם זכו אצלנו להתלהבות (מכיל גלוטן). המחיר עד 5.9 שקלים ל-60 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אנחנו ממליצים על ביסלי בצל מעושן

רוטבי ברביקיו של מאסטר שף

צילום מאי אלין

רוטב ברביקיו קלאסי ורוטב ברביקיו דבש, אלו שני הרטבים החדשים שהשיק המותג הישראלי. הם מיועדים לשימוש כמרינדה או לבישול, וייתכן ותאהבו אותם גם כמטבל. מאחר ואנחנו לא אהבנו להשתמש ברוטב הקלאסי כמטבל, חרף ההצעה של החברה, העדפנו להשתמש בו כמרינדה – השרינו בו את העוף לפני שצלינו אותו היטב בסיר. הטעם שלו מוצלח, משלב טוב את הטעם המעושן עם פיקנטיות וקצת מתקתקות, והשתלב מצוין עם טעמו של העוף. המחיר עד 14.9 שקלים ל-520/524 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אם אתם לא מכינים את הרוטב בבית, זו חלופה טובה

קמח שמרים פיתה של סוגת

שיתוף הפעולה של החברה עם טחנות הקמח שטיבל והשף ארז קומרובסקי, הביא את המוצר החדש לשוק. השם שלו אומר הכל – קמח שמיועד להכנה ביתית של פיתות. המוצר משלב בתוכו שמרים וקמח חיטה, ובחברה מסבירים כי המינון בין השניים (והמלח, הרכיב השלישי במוצר), הופך אותו למתאים במיוחד לייעודו. כל שצריך זה רק להוסיף מים. במבחן המציאות כל זה נכון – הוספנו מים, נתנו למיקסר שלנו לערבב וללוש, והבצק שקיבלנו הפך בקלות לפיתות ריחניות. אבל איננו בטוחים שהבנו את ההבדל בין המוצר הזה לבין שילוב סטנדרטי בין קמח לשמרים (מכיל גלוטן). המחיר עד 9.9 שקלים לק"ג.

בשורה התחתונה: נסו בעצמכם כדי לגלות אם באמת יש צורך בקמח ייעודי לפיתות

פסטה טרייה של פסטה ריקו

רביולי במילוי גבינות, רביולי בטטה, רביולי תרד וריקוטה, ופלין פטריות פורטובלו וריקוטה בטעם כמהין. אלו הם ארבעת המוצרים החדשים של החברה, שכולם נמכרים מצוננים ומוכנים להכנה. רשימת הרכיבים אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות, ובחברה מקפידים על שימוש בירקות טריים וגבינות באיכות טובה. הכנו את הפלין ורביולי במילוי גבינות. בשני המקרים שמחנו לגלות שהיחידות אינן נדבקות אחת לאחרת, מה שקורה כאשר יש הרבה עמילן במוצר. בשניהם כמות המילוי לא הייתה גבוהה כמו במוצר ביתי, אבל ביחס למוצרים מוכנים מדובר בכמות טובה. רביולי הגבינות משלב ריקוטה, מסקרפונה וגראנה פדנה, ועם הרוטב המתאים קיבלנו מנה מוצלחת. בלי רוטב, גם ילדים ישמחו לאכול ממנו. כדי להנות מהפלין חייבים לאהוב כמהין, שנותנים את הטון בכל הקשור לטעם ולריח, חרף השילוב עם ריקוטה ופורטובלו. המחיר עד 33.5 שקלים ל-330 גרם. להשיג בשופרסל, יוחננוף, חצי חינם, סופר סופר, סטופ מרקט, פרש מרקט, טיב טעם, יינות ביתן, ויקטורי, בחנויות ומכולות.

בשורה התחתונה: אנו שמחים שהמוצרים נגישים למרבית הצרכנים

רוטב עגבניות לקציצות ותבשילים של קנור מבית יוניליוור

תבשילי קציצות בשר וקציצות מהצומח, ממולאים ותבשילי קדרה למיניהם, אלה המאכלים להם מייעדת החברה את הרוטב החדש. בכל צנצנת, מסבירה החברה, יש כחצי ק"ג עגבניות יחד עם ירקות נוספים, מים ותבלינים. שמחנו שהחברה לא הוסיפה בכלל סוכר לרוטב. זה אומר שהבחירה אם לאזן את החמצמצות של הרוטב נשארת בידיכם. גם התיבול של הרוטב עשוי להיות עדין מדי עבור חלק מהצרכנים, אבל לפעמים זה בדיוק מה צריך כדי שהקציצות יספקו את עיקר הטעם. המחיר עד 14.9 שקלים ל-415 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: רוטב זה יכול לעזור לכם לקצר זמני עבודה במטבח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר