תחרות הציורים שלרשת מוזס חוזרת: ילדים מציירים ותורמים לכנפיים של קרמבו

כל ילד שציורו יעלה לאתר, יקבל ארוחת ילדים מתנה
במסגרת תחרות ציורי הילדים יתרמו מאות ארוחות לפעילי התנועה ויבחר הציור שייתן השראה לפלייסמנט הילדים הבא של הרשת

תחרות ציורי הילדים של רשת מסעדות MOSES (מוזס) חוזרת, והפעם בשיתוף פעולה עם תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים. במסגרת התחרות, שתתקיים בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ עד 31.7.17, מוזמנים ילדים לצייר ב- 11 מסעדות הרשת על גבי פלייסמנט (מפית מגש) חלק, ולהשתתף בתחרות.

ציורים נבחרים יעלו מידי שבוע לאתר, לבחירה ודירוג של הגולשים. כל ילד שציורו יעלה לאתר, יקבל ארוחת ילדים מתנה. כמו כן, על כל ציור שיעלה להצבעה באתר תתרום הרשת ארוחה ל"כנפיים של קרמבו". הזוכה במקום הראשון יקבל כרטיס טיסה ליורודיסני בפריז וציורו יהווה השראה לפלייסמנט הילדים הבא של "מוזס". הזוכה במקום השני יקבל ארוחות ילדים במתנה ב"מוזס" למשך חצי שנה, והזוכה במקום השלישי יקבל ארוחות ילדים במתנה ברשת למשך שלושה חודשים.

'כנפיים של קרמבו', הינה תנועת נוער לילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים מורכבים ורבי נכויות, המשלבת אותם בפעילות חברתית- חינוכית, עם בני נוער מהחינוך הכללי, לאור החזון "יוצרים יחד מקום ומשמעות לכל אדם". הפעילים בתנועה מגיעים מכל המגזרים וכל הרבדים של האוכלוסייה בישראל, ופעילים בה יחד בסובלנות וקבלה הדדית. מדובר בילדים ונערים עם ובלי צרכים מיוחדים, דתיים וחילוניים, מוסלמים, בדואים, יהודים, נוצרים, דרוזים, ילדים ונוער המתגוררים במעונות חוץ-ביתיים. כיום מונה התנועה כ-60 סניפים בפריסה ארצית, המספקים מסגרת לאלפי פעילים בגילאי 7-21.
תחרות ציורי ילדים של MOSES (מוזס) ו"כנפיים של קרמבו" עד 31.7.17, פרטים ותקנון באתר ובאפליקציה

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר