תחרות שפים בסגנון מאסטר שף בקורס הראשון באקדמיה הקולינרית של קבוצת ISS ישראל

מימין לשמאל: חי שורץ - המנהל הקולינרי, ליאת לחמן - מנהלת האקדמיה להכשרה ופיתוח ארגוני, דוד הלוי - מנכ"ל ההסעדה, בנימין (בנג'י) יוסף צוקר - הזוכה במקום הראשון, דוד בר תנחום - מנהל הלקוח בתעשייה האווירית, חזי עובדיה - מנכ"ל קבוצת ISS
הזוכה במקום הראשון: בנימין (בנג'י) יוסף צוקר המשמש כשף מטעם ISS ישראל בתעשייה האווירית בחדר אוכל בכירים ועובד בקבוצה כבר 14 שנים

קבוצת ISS ישראל המספקת מכלול שירותים לארגונים, מוסדות ועסקים, ציינה את סיום הקורס הראשון של האקדמיה הקולינרית של הקבוצה בתחרות בסגנון מאסטר שף. התחרות התקיימה בבית הספר דן גורמה בתל אביב, והשופטים היו רחלי קדוש – פיינליסטית מאסטר שף, ומאור כץ – בוחן בישול במשרד התעשייה והמסחר. כזוכה במקום הראשון בתחרות הוכרז בנימין (בנג'י) יוסף צוקר, המשמש כשף מטעם ISS ישראל בתעשייה האווירית בחדר אוכל בכירים, ועובד בקבוצה כבר 14 שנים. במקום השני זכתה השפית סמדר וקנין ('סמדי בומבה' שהתחרתה בעונה הראשונה של מאסטר שף), ובמקום השלישי זכה השף אייל רדי.

שלושת הזוכים בחליפות שף: סמדר וקנין (מימין), בנימין (בנג'י) יוסף צוקר, אייל רדי
שלושת הזוכים בחליפות שף: סמדר וקנין (מימין), בנימין (בנג'י) יוסף צוקר, אייל רדי

ב- ISS ישראל אומרים כי זה היה הקורס הראשון של האקדמיה הקולינרית, אותו העביר השף חי שורץ – המנהל הקולינרי של הקבוצה ויו"ר איגוד השפים בישראל. במהלך הקורס הוכשרו 10 שפים בקבוצה במטרה להעניק להם כלים מקצועיים, חשיבה מחוץ לקופסה, וידע קולינרי בטרנדים עכשוויים. הזוכים בשלושת המקומות הראשונים בתחרות, יעבירו סדנאות בישול מקצועיות לעובדי לקוחות החברה, מגופים מובילים במשק הישראלי.

סביצ'ה דג טונה עם אננס טרי, צ'ילי וויניגרט תפוזים ולימון
סביצ'ה דג טונה עם אננס טרי, צ'ילי וויניגרט תפוזים ולימון

המנות המנצחות של בנגי' שזכה בתחרות: מנה ראשונה –  סביצ'ה דג טונה עם אננס טרי, צ'ילי וויניגרט תפוזים ולימון. מנה עיקרית – מניפה של חזה אווז על קרם בטטה, עם שעועית ירוקה עדינה וגזר צבעוני. בנימין (בנג'י) יוסף צוקר  אמר לאחר הזכייה כי זנו כבוד מאוד גדול עבורו. "אני עובד כבר הרבה שנים ב- ISS, וזו פעם ראשונה שאני משתתף בקורס כזה ובתחרות כזו. התרגשתי מאוד לפני התחרות והתכוננתי אליה הרבה, ואני מודה על ההזדמנות להיות חלק מהחוויה הנהדרת הזו״.

מניפת חזה אווז על קרם בטטה עם שעועית ירוקה עדינה וגזר צבעוני
מניפת חזה אווז על קרם בטטה עם שעועית ירוקה עדינה וגזר צבעוני

דוד הלוי, מנכ"ל ISS הסעדה, אומר: "תחרות שפים של ISS בדן גורמה כבר הפכה למסורת, אבל במסגרת קורס שפים זו הפעם הראשונה. האקדמיה מאפשרת לשפים שלנו לצמוח ולהתפתח. ניתן לראות זאת במנות המדהימות שיצאו כאן היום".

שף חי שורץ, שליווה את השפים מתחילת הקורס ועד רגע הזכייה, אומר: "ניכר שהעבודה הקשה באה לידי ביטוי במנות של המתחרים והזוכים. ניתן היה לראות את האכפתיות והמסירות שלהם לאורך כל הדרך בקורס. במנות שלהם  הביאו את עצמם לידי ביטוי בצלחת, כל אחד והייחודיות שלו תוך יישום הכלים המקצועיים שקיבל במהלך הקורס. ניתן היה לראות את החדשנות, שימוש בחומרי גלם נכונים וחיבורים נכונים בצלחת, תוך דגש על העיצוב והפרזנטציה".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר