תלמה תומכת בספורטאים הפראלימפיים באולימפיאדת טוקיו 2021

במסגרת המהלך יופיעו תמונות וסיפורי של שלושה ספורטאים פראלימפיים העניקה תלמה חסות, על אריזות "קורנפלקס של אלופים" במהדורה חגיגית. בנוסף תקדם החברה את הסיפורים האישיים ואת הערכים העומדים מאחוריהם

תלמה והוועד הפראלימפי בישראל, נרתמו למהלך משותף לתמיכה בספורטאים הפראלימפיים, ולליווי שלהם לקראת המשחקים בטוקיו – 24 באוגוסט עד 5 בספטמבר 2021.  לכך נבחרו שלושה ספורטאים המגיעים מענפי ספורט שונים, אך כולם מייצגים מודל של מצוינות בתחומם.

מימין לשמאל: אחיה קליין, רוני אוחיון, ורוניקה גירנקו. צילום roco runs

ורוניקה גירנקו – שחיינית בנבחרת השחייה הפראלימפית של ישראל: "אני גאה ומתרגשת לחבור למותג תלמה כדי לקדם את הספורט הפראלימפי בישראל, כדי לדבר על ערכים כמו נחישות, התמדה ומימוש עצמי וכדי ליצור שיח של גיוון והכללה. "כשהייתי בת חמש נסענו לבקר את סבי וסבתי, והתנגש בנו רכב. ישבתי מאחור ועפתי קדימה. בעקבות התאונה נפגע עמוד השדרה שלי, ונותרתי מרותקת לכיסא גלגלים. עם עזרה ממאמנים ומחברים, הפכתי מנערה חסרת ביטחון – לשחיינית מקצועית בתחרויות בינלאומיות".

אחיה קליין – חותר בסירת רביעייה בנבחרת החתירה הפראלימפית של ישראל: "כאחד שרוצה לתמוך בספורטאים ולקדם אורח חיים פעיל וחתירה למצוינות, אני שמח שמותג ישראלי כמו תלמה מקדם ערכים חשובים כל כך של גיוון והכללה, ומזמין את כולם לצפות במשחקים הקרובים בטוקיו. נפצעתי במהלך פעילות מבצעית, ואיבדתי את כושר הראייה. עם כל הקושי והמורכבות, החלטתי להכיל את הפציעה ולצאת לדרך חדשה. כשהתחלתי לחפש הזדמנויות חדשות, גיליתי את הספורט הפראלימפי".

רוני אוחיון – שחקנית כדור שער בנבחרת הנשים הפראלימפית של ישראל: "אני גאה לקחת חלק בפרויקט המרגש עם מותג תלמה, ובטוחה שהפרויקט יעורר השראה בכולם ויעודד אותם להגשים את עצמם. נולדתי עם לקות ראייה קשה. למרות זאת, תמיד אהבתי ספורט ואהבתי אתגרים. כבר בתור ילדה הייתי הולכת למשחקים במרכז לעיוור, והתאהבתי בכדור שער. היום אני גאה להיות הסנטרית של נבחרת ישראל".

כחלק מהמהלך, אריזת 'קורנפלקס של אלופים' של תלמה תושק החודש (יולי 2021) באריזה חגיגית, ועליה סיפוריהם של שלושת הספורטאים הפראלימפיים. במקביל תקדם תלמה בתקשורת ובכינוסיה הדיגיטליים את הסיפורים האישיים ואת המסע למשחקים הפראלימפיים של שלושת הספורטאים.

המחיר כ- 15 ₪. יוניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן שנקבע ע"י הרשתות המשווקות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר