תנובה שף נבחרה כספק מזון עיקרי בעיר המלכים באילת

תנובה שף, החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, נבחרה לספק חלק ניכר ממוצרי המזון למתחם המזנונים וההסעדה של פרוייקט התיירות החדש "עיר המלכים" שהוקם לאחרונה בעיר אילת

תנובה שף, החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, נבחרה לספק חלק ניכר ממוצרי המזון למתחם המזנונים וההסעדה של פרוייקט התיירות החדש "עיר המלכים" שהוקם לאחרונה בעיר אילת.

החברה חתמה על הסכם עם רשת "הולידיי אין" של מלונות אפריקה ישראל, מפעילת מתחם המזנונים באתר, בהיקף של 30 מליון שקל, הכולל גם ליווי מקצועי ואספקה סדירה של מוצרי המזון לפרוייקט התיירותי, בו צפויים לבקר כחצי מליון איש בשנה.

מתחם המזון של הפרוייקט כולל מגוון נקודות מכירת מזון בסגנונות שונים ובכללם מזרח רחוק – מוקפצים, איטלקי – פיצה ופסטות וסגנון ישראלי הכולל שווארמה, מעורב, שניצל, סטייקים ועוד. במסגרת ההסכם תספק "תנובה שף" לרשת "הולידיי אין" באמצעות חברות הבת של תנובה מוצרים בהיקף של 30 טון בשנה.

בין היתר תספק החברה מוצרי בשר בקר, עוף ונקניקיות, שניצלים, המבורגרים, שווראמה, ירקות קפואים ועוד.

שמואל שי, סמנכ"ל הכספים של מלונות אפריקה ישראל, מסר כי ההתקשרות עם תנובה שף נעשתה לאחר בחינה מדוקדקת של איכות המוצרים ואמינות האספקה של המוצרים. אנו רואים בתחום המזון והמשקאות בתשעת מלונות הולידיי אין וקראון פלזה ברחבי הארץ – כמו גם במתחם ההסעדה שאנו מפעילים ב"עיר המלכים" נדבך חשוב בחוויית האירוח שאנחנו מבטיחים ומקיימים ללקוחות הרשת – ולכן אנו מקפידים לעבוד אך ורק עם הספקים המובילים בענף".

”חברת "תנובה שף" שמחה ליטול חלק בפרוייקט "עיר המלכים" שהינו מהגדולים בענף התיירות ושיש בו כדי לסייע בקידום התיירות בישראל", מסרה איריס פיין, מנכ"ל "תנובה שף". "אנו מעניקים ייעוץ וליווי קולינארי למנהלי מתחם המזון, שהחל כבר משלב הקמתו ועתה ממשיכים ללוות את הפרוייקט באספקת מידע רלוונטי אודות המוצרים ותהליך הכנתם, בדיקת ציוד האתר והתאמתו לאחסון המוצרים, אספקת מוצרים חדשניים ועוד. זאת, מתוקף ניסיוננו רב השנים בהסעדה בסדרי גודל רבי המימדים המאפיינים את הפרוייקט".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר