תערוכת צילום "אוכל לנשמה" בעופר קניותר נס ציונה

הנהלת הקניון רואה חשיבות רבה לשיתוף פעולה עם הקהילה הסובבת, ושמחה לשתף את הציבור הרחב בעבודות הילדים
פרויקט קולינרי פרי עבודתם של ילדי בית ספר דקלים – מרכז לבריאות הנפש בנס ציונה, שנועד להעצים את התלמידים המאושפזים ולהעלות את ביטחונם

תערוכת צילומים "אוכל לנשמה" – פרויקט קולינרי, פרי עבודתם של ילדי וצוות חוג הצילום של ביה"ס דקלים –   מרכז לבריאות הנפש, בנס ציונה, מוצגת עד 18.5.2018 בקניון עופר קניותר נס ציונה מקבוצת קניוני עופר. התערוכה כוללת 40  צילומים,  והיא  אחת  מתוכניות הדגל של בית הספר שמטרתו להעצים את התלמידים המאושפזים ולהעלות את ביטחונם, ע"י לימוד כישורי חיים ומתן דרכי תקשורת אלטרנטיבית לתלמידים להביע את עצמם.

התערוכה משלבת ומפגישה בין עולמותיהם של  הילדים הצעירים, כל אחד בצבע שונה, כל אחד וטעמו האישי והיצירתי, כל אחד וההשראה שלו. המארגנים אומרים כי אוכל הוא אחד האלמנטים הבסיסיים בחיינו, ומשפיע על מצב הרוח ועל איכות החיים שלנו.

לאוכל חשיבות תרבותית, משפחתית ואישית, טעמים וריחות מחזירים אותנו למקומות ולחוויות אותם חווינו. בעוד הצילום, הוודאי בטלפון הסלולרי, הוא שפה שכל אחד מאתנו מדבר בה, ללא צורך בלימוד, הרי הצילום הקולינרי מצריך את הצלם לגרום לחושים נוספים לעבוד על מנת להעביר את החוויה המלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר