1-10.6.23: קמפיין הגאווה של טיב טעם – "למי שזה לא מתעכל טוב יש גם ללא גלוטן"

קמפיין גאווה שמדגיש את האבסורדיות של כך שבמדינת ישראל של 2023 יש עדיין א.נשים שמתקשים לעכל זוגות חד מיניים. צילום באומן בר ריבנאי
הקמפיין שם דגש על החופש לבחור איך לחיות ולצד מי. ניתן לראות בו זוגות חד מיניים שאוכלים בהנאה מאותה פסטה עד שמתקרבים לנשיקה

רשת טיב טעם חוגגת את שבוע הגאווה עם קמפיין תחת הסלוגן "למי שזה לא מתעכל טוב יש גם ללא גלוטן", וזאת בתקציב נמוך מדווח של כ-120,000 ₪. הקמפיין שיהיה באוויר מ- 1.6 עד 10.6.23, עולה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ושם דגש על החופש לבחור, כשהפעם החופש לבחור הוא איך לחיות ולצד מי לחיות. בקמפיין ניתן לראות זוגות חד מיניים שאוכלים בהנאה מאותה פסטה עד שמתקרבים לנשיקה.

צילום באומן בר ריבנאי

אביבית לוי-נעים, מנהלת השיווק והמכירות בטיב טעם, אומרת: "במדינת ישראל של  2023 יש עדיין א.נשים שמתקשים לעכל זוגות חד מיניים. יחד עם החברים שלנו מבאומן בר ריבנאי עלינו עם קמפיין גאווה שמדגיש את האבסורדיות של הנושא, ומחדד את המודעות של החופש לבחור. טיב טעם היא רשת מזון שמייצגת ערכי ליברליות ופלורליזם, ומבקשת להזכיר, לעודד ולאפשר לכל אזרחי ישראל את חופש הבחירה".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר