השף ישראל אהרוני ובתו תמרה נבחרו להוביל את קמפיין שבועות של מותג הפסטות האיטלקי 'ברילה' בישראל. הקמפיין עולה לאויר לקראת חג השבועות 2023 תשפ"ג, בתקציב מדווח של כ-200,000 ₪ ברשתות חברתיות, בפלטפורמות הדיגטליות של ברילה ובאינסטגרם של ברילה ישראל.
במסגרת הקמפיין משתפים השפים ממשפחת אהרוני בסודות הבישול והמטבח שלהם, חושפים את מגוון המוצרים של המותג, ומכינים חמישה מתכונים בשילוב מוצרי המותג האיטלקי, על מנת שישדרגו את שולחן חג השבועות ויהפכו אותו למושקע וחגיגי: פסטה מפלדינה עם ירקות ירוקים ורוטב חמאה, לזניה, מאפה קפליני עשיר בגבינה, סלט פרפאלה ים תיכוני, ואורקייטה ברוטב דלורית צלויה.