שף ישראל אהרוני ובתו תמרה מובילים את קמפיין שבועות 2023 של מותג הפסטות האיטלקי ברילה

במסגרת הקמפיין משתפים השפים ממשפחת אהרוני בסודות הבישול והמטבח שלהם. צילום אלון מסיקה
השנה החליטו בברילה ישראל ליצור לקראת שבועות עניין ותוכן משמעותיים באמצעות השפים ממשפחת אהרוני שיצאו עם קמפיין חדש והתוצאה הסופית מעניינת ומיוחדת

השף ישראל אהרוני ובתו תמרה נבחרו להוביל את קמפיין שבועות של מותג הפסטות האיטלקי 'ברילה' בישראל. הקמפיין עולה לאויר לקראת חג השבועות 2023 תשפ"ג, בתקציב מדווח של  כ-200,000 ₪ ברשתות חברתיות, בפלטפורמות הדיגטליות של ברילה  ובאינסטגרם של ברילה ישראל.

אהרוני ותמרה בפעולה. צילום אלון מסיקה

במסגרת הקמפיין משתפים השפים ממשפחת אהרוני בסודות הבישול והמטבח שלהם, חושפים את מגוון המוצרים של המותג, ומכינים חמישה מתכונים  בשילוב מוצרי המותג האיטלקי, על מנת שישדרגו  את שולחן חג השבועות  ויהפכו אותו למושקע וחגיגי: פסטה מפלדינה עם ירקות ירוקים ורוטב חמאה, לזניה, מאפה קפליני עשיר בגבינה, סלט פרפאלה ים תיכוני, ואורקייטה ברוטב דלורית צלויה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר