סל הקניות של שחר 768

סל הקניות של שחר 976
בסל השבוע לחם חיטה מלאה – לא להגזים בציפיות, ארטיקים – טעימים אך לא מלהיבים, סוכריות תותי פרוטי – הברקה, ועוד סוכריות – מומלצות, וופל ללא גלוטן – בשורה טובה

אנג'ל חיטה מלאה של מאפיית אנג'ל

הלחם עשוי מ-100% קמח מלא
הלחם עשוי מ-100% קמח מלא. צילום דן לב

המאפייה השיקה את הלחם הזה, שאמור להיות בצורה ייחודית, כך שהוא יכול להכיל "ארוחה שלמה בכריך". הלחם עשוי מ-100% קמח מלא, משלב גרעינים ודגנים, וגדול יותר מהלחמים הוותיקים בשוק. כל העובדות הללו נכונות, אבל אל תצפו ללחם בגודל חריג במיוחד. עבור מי שנחשף כבר לעושר הלחמים שמייצרות לרוב המאפיות קטנות, הלחם הזה לא יהיה מיוחד – לא בגודל, לא במרקם ולא בטעם. החידוש הוא רק עבור מי שמכיר לחמים קלאסיים בלבד, וגם אז, הגודל אינו השינוי העיקרי. המחיר 11.9-12.9 שקלים ל-750 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אפשר ליהנות ממנו אם לא מצפים ליותר מדי.

ארטיקים של הגלידות של פלדמן

הטעם מזכיר את הפרי
הטעם מזכיר את הפרי. צילום סטודיו פלדמן

החברה השיקה לקראת הקיץ מספר מוצרים חדשים בסדרות השונות – שלגון שייק פרי גויאבה, שלגון בטעם אייריש קרים, שלגון לילדים בשיתוף פעולה עם Hot Wheels, וכן ארטיק בטעם מלון. האחרון ביניהם התגלה כחביב – צבעו כתום כשל מלונים כתומים, והטעם מזכיר את הפרי. השלגון לילדים, לעומת זאת, היה בדיוק מה שילדים מצפים לו – הוא מגיע עם מכונית מרוץ מדגם Hot Wheels. השלגון עצמו, בצבעי אדום-צהוב ובטעם סוכריה, היה סביר – לא יותר מזה. המחיר 1.5-7 שקלים. להשיג בחנויות הרשת ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: לא מלהיב אבל טעים.

מנטוס תותי פרוטי של מנטוס

טעם שמזכיר מאוד טעם של מסטיק בזוקה
טעם שמזכיר מאוד טעם של מסטיק בזוקה. צילום אפרת אשל

טעם חדש בסדרת הסוכריות הידועה, והפעם תותי פרוטי. במילים אחרות: טעם המזכיר עד מאוד את זה של מסטיק בזוקה. מי שאוהב את טעם המסטיק, ייהנה עד מאוד מהסוכריות הללו. זה טעם שמזכיר גם את זה של שלגון מסטיק שבעבר נמכר בחנויות בארץ. מעבר לשינוי בטעם, זו אותה סוכריה כמו כל סוכריות מנטוס. המחיר 3 שקלים. להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות, קיוסקים ומרכולים.

בשורה התחתונה: זו אחת ההברקות של מנטוס.

סוכריות של חמצוצים

הסוכריות הקשות מוצלחות יותר
הסוכריות הקשות מוצלחות יותר

חברת גורי השיקה מספר מוצרים חדשים, כחלק ממותג הממתקים שלה. המבחר החדש כולל סוכריות טופי בטעם פירות מתוקים או פירות חמוצים, וסוכריות קשות בטעם תות ויוגורט, או פירות חמוצים. לסוכריות הטופי יש מרקם מוצלח, בדיוק באמצע בין רך לקשה, כזה שאפשר ללעוס. בכל הקשור לטעמים, גם אם אי אפשר באמת לזהות באילו פירות מדובר, הרי הכותרות – פירות מתוקים או חמוצים, היתה מדוייקת. הסוכריות הקשות מוצלחות יותר. טעם התות והיוגורט אינו חדש בשוק, אך גרסה זו מוצלחת לא פחות מאלו הוותיקות. המחיר 4.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג בחצי חינם, רמי לוי, ביתן וחנויות נוספות.

בשורה התחתונה: מומלץ לחובבי הסוכריות, גם בזכות המחיר.

אפיפיות ללא גלוטן של עלית מבית שטראוס

מהבודדים בתחום וופלים נטולי גלוטן
מהבודדים בתחום וופלים נטולי גלוטן. צילום סטודיו שטראוס

לאחר שבמהלך השנים המוצר היה משווק רק לחג הפסח, החלה החברה לשווק את המוצר באופן קבוע לאורך כל השנה. זאת לאור בקשות של צרכנים, ופתיחת פס ייצור מיוחד שנבנה במהלך השנה האחרונה. מי שמכיר ואוהב את המוצר, ישמח לדעת שהוא לא השתנה – אותו טעם ואותו מרקם פריך. נכון שיש וופלים טובים יותר בשוק, אך בתחום המוצרים נטולי הגלוטן, הוא אחד הבודדים. המחיר 11.8-14.9 שקלים ל-400 גרם. להשיק ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: בשורה טובה לצרכנים הנמנעים מגלוטן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר