Be, ויסוצקי, קבוצת פז וכללית – זוכי ההשקה המנצחת לרבעון 4 של 2018

DRINK & EAT - חליטה ופירות לנשנוש הצליחה לספק את הסחורה ולתת לויסוצקי את קפיצת המדרגה הנוספת אליה כיוונה. צילום אייל נבו
ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון האחרון של שנת 2018 על מהלכי ההשקה של Be by shufersal- רשת הפארם Be, ויסוצקי- DRINK & EAT חליטה ופירות לנשנוש, קבוצת פז- אפליקצייתYellow , ושירותי בריאות כללית- שירות טייטו (Tyto)

מתוך נימוקי השופטים: ויסוצקי – DRINK & EAT חליטה ופירות לנשנוש – השקת מוצר חדש ומרענן זה בעולם התה, הצליחה לספק את הסחורה ולתת לויסוצקי את קפיצת המדרגה הנוספת אליה כיוונה. בזכות מוצר הפונה לקהל צעיר בהזדמנויות צריכה חדשות, לצד פנייה תקשורתית עוצמתית ורלוונטית, הצליחו בויסוצקי להשיק חדשנות מוצרית, להרחיב את קהל היעד של המותג, לייצר שיח בשוק, ולהקפיץ את הקטגוריה. החדשנות כאן היא בחוויית הצריכה המחברת בין שני עולמות ושתי חוויות: חליטות צמחים ונשנושי פירות – שתייה ואכילה.

צילום מדף הפייסבוק
צילום מדף הפייסבוק

האתגר השיווקי שעמד בפני ויסוצקי היה כפול: שמירה על חיבור למותג העל ויסוצקי, תוך יצירת בידול מוצרי. על מנת לשמור על הזיהוי המותגי הוחלט להמשיך עם הפרזנטורית אניה בוקשטיין, ולהוסיף פרנזטורית נוספת – כוכבת הרשת אנה זק, שתעביר את המסר של החדשנות, הרעננות, הנעורים והסטייל. סרטון הפרסומת שעמד במרכז הקמפיין, הציג מסך מפוצל והראה בצורה ברורה כיצד משתמשים במוצר. הסרטון נעשה בהשראת ז'אנר סרטוני המיוזיקל עמו מזוהה אנה זק, כדי שיהווה שפה מוכרת לקהל הנערות והאימהות שלהן. לסרטון התווסף שיר המורכב מלחן קליט וזכיר ושמהווה בעצם הוראות שימוש במוצר. הפרסומת עלתה גם לדיגיטל ולרדיו, וגם לאפליקציית מיוזיקלי. ההישג המשמעותי האמיתי של השקת הסדרה הוא בכך שהצליחה להעלות את מכר קטגוריית החליטות כולה בלמעלה מ-15%. כמו כן, אחוזי הקנייה החוזרת של הסדרה עומדים על עשרות אחוזים. בסקר שנערך, למעלה מ-60% מצרכני התה חשבו שהמוצר החדש רלוונטי עבורם, טעים וטרנדי, ו-47% תופסים את DRINK & EAT כתחליף למשקאות אחרים כמו קפה, שוקו, ואפילו משקאות קרים.

קבוצת פז- אפליקציית Yellow

רשת חנויות הנוחות Yellow לוקחת את הנוחות לעידן הדיגיטלי, כשהמותג השיק את אפליקציית Yellow שמציעה לצרכנים פתרון חדש ונוח לתדלוק ותשלום מהסמארטפון, יחד עם תוכנית צבירה אטרקטיבית, בה הצרכן צובר 10% על הקניות בחנויות הנוחות ו-10 אגורות לליטר דלק. מבחינת היעדים השיווקיים, מטרת העל של Yellow הייתה להפוך לקוחות מזדמנים לנאמנים, ולייצר הרגל של שימוש באפליקציה שלה לצורך תדלוק ותשלום. Yellow עלתה בקמפיין רחב בטלוויזיה ובדיגיטל, בכיכובה של פרזנטורית המותג – מירב העז.

במסגרת סרטון הקמפיין המחישה העז, בשפה התקשורתית וההומוריסטית האופיינית, את התועלות של השימוש באפליקציה, תוך הדגשת החוויה הנוחה והיעילה והכדאיות הכלכלית. התוצאה: תוך זמן קצר מעליית הקמפיין נרשמו למעלה מ-265,000 הורדות, עם שבירת כל שיאי ההעדפה ל-Yellow (41%) ומיצובו כמותג עדכני וחדשני עם מועדון לקוחות משתלם, שהצליח להמציא מחדש את הביקור במתחמים ולהצעיד את הנוחות לעידן הדיגיטלי. האפליקציה של Yellow המציאה מחדש את הביקור בתחנת הדלק, עם שלל פיצ'רים דיגיטליים שהופכים את הביקור הפיזי ליעיל, נוח ומהיר במיוחד. 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר