Idea עיצבה עמדות תצוגה ומכירה לפעילות הקד"מ של מי עדן עבור בר easy

יפעת מיארה, מנהלת לקוחות אסטרטגיים ב- Idea, אומרת: "לויז'ואל ולמראה הכללי של עמדות המכירה יש השפעה מכרעת על תפיסת הלקוח את המוצר הנמכר ועל חווית הקניה. נקודת המפגש עם הצרכן הינה מכרעת במכירת המוצר והצלחת החדרתו לשוק"

חברת Idea עיצבה את עמדות התצוגה והמכירה לפעילות הקד"מ של מי עדן במסגרת המהלך לחנוכת בר easy של מי עדן. העיצוב של חברת Idea מוצג בנקודות המכירה המוצבות בקניונים השונים ברחבי הארץ.

יפעת מיארה, מנהלת לקוחות אסטרטגיים ב- Idea, אומרת: "לויז'ואל ולמראה הכללי של עמדות המכירה יש השפעה מכרעת על תפיסת הלקוח את המוצר הנמכר ועל חווית הקניה. נקודת המפגש עם הצרכן הינה מכרעת במכירת המוצר והצלחת החדרתו לשוק".

העמדה שעוצבה על ידי Idea נותנת מענה למגוון צרכים ומבוססת על ההיכרות עם המרחב הקמעונאי ותהליך הרכישה. העמדה תומכת במסרים השיווקיים והמכירתיים של בר easy מי עדן הנותן פתרון לצריכת מים במרחב הביתי בנוחות, קומפקטיות ואסתטיות.

העמדה הינה מודולרית ונותנת מענה תפעולי בהתאם למגבלות הקיימות בשטח הקניונים השונים.

www.ideaa.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר