Müller בקמפיין ראשון ליוגורט עם חתיכות פרי מהטבע

הקמפיין יבוצע בטלוויזיה ובאינטרנט במהלך פברואר 2011 וילווה בסרטון פרסומת שיגולל את סיפורו של אפרסק בדרכו מהעץ אל גביע היוגורט, בליווי פסקול בביצועו של הזמר גבע אלון

Müller העלתה קמפיין לסדרת היוגורטים החדשה שלה Müller Simply Fruit – יוגורט קרמי עם חתיכות פרי מהטבע וללא חומרים משמרים, תחת הסלוגן: "אצלנו היוגורט לא נופל רחוק מהעץ".

בדצמבר 2010 נכנסה Müller לראשונה בישראל לקטגוריה הגדולה ביותר בשוק היוגורטים – יוגורט עם חתיכות פרי, והציגה יוגורט קרמי 3% שומן עם חתיכות פרי מהטבע.

המסר בקמפיין מדגיש את איכות חומרי הגלם והקרבה לסביבת הגידול הטבעית שלהם, ומתמקד ברעיון שב- Müller כל תהליך הייצור של היוגורט מתבצע בטבע, ולכן היוגורט "לא נופל רחוק מהעץ". סרטון הפרסומת לקמפיין צולם במשך שלושה ימים בהונגריה, בהשתתפות צוות שחקנים בינלאומי. הסרטון מלווה בשיר בביצועו של הזמר גבע אלון.

הסרטון מגולל את סיפורו של אפרסק בודד שנשכח על ידי אחת מבנות Müller על עץ אפרסק. האפרסק נופל מהעץ "ויוצא" למסע בטבע בעקבות הקוטפת של Müller , תוך שהוא חולף על פני סנאי, נשטף במי אגם צלול, ומגיע לאחו ירוק שבו אנשי Müller מכינים את היוגורט. בסיועו של פרפר חביב, נופל האפרסק הישר אל סלסלת הקוטפת ששכחה אותו על העץ, ומשם הדרך אל גביע היוגורט קצרה.

את קמפיין הטלוויזיה יצרו אנשי משרד הפרסום יהושע TBWA. הוא ישודר בכול ערוצי הטלוויזיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר