Pixie של טמפו עכשיו בבקבוקים בעיצוב פופ ארט צבעוני

הרעיון מאחורי המותג הוא לחדש ולרענן באופן תדיר את סדרת המוצרים מבחינת טעמים ועיצובים כדי להמשיך להפתיע את הצרכנים תוך שמירה על איכות וטעם המוצרים

הוויזואליות ממלאת תפקיד מרכזי בחוויית הקנייה והצריכה של משקאות
הוויזואליות ממלאת תפקיד מרכזי בחוויית הקנייה והצריכה של משקאות

חברת טמפו השיקה לאחרונה תחת מותג Pixie סדרת משקאות מוגזים חדשה במתיקות מעודנת, הכוללת ארבעה טעמים רעננים – תפוח למון גראס, תות ליים, אפרסק, ואננס קוקוס, עתה מציגה טמפו  קולקציית בקבוקים בעיצוב פופ ארט. בחברה אומרים כי מותג Pixie מאופיין בתפיסה חדשנית וצעירה בעולם המשקאות, ושומר על ייחודיותו גם עם הבקבוקים החדשים המעוצבים בסגנון פופ ארט אופנתי, המתאים למשקאות הסדרה שמשלבים בין בריאות להנאה. המשקאות שקופים, ללא צבעי מאכל וללא ממתיקים מלאכותיים, ועם 19 קלוריות ל-100 מ"ל – 60% פחות סוכר ממשקאות מוגזים סוכריים.

ענת סגל, מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים בטמפו, אומרת: "מותג Pixie שם דגש על עיצוב אריזות המוצר, מתוך הבנה שהוויזואליות ממלאת תפקיד מרכזי בחוויית הקנייה והצריכה של משקאות. הרעיון מאחורי המותג הוא לחדש ולרענן באופן תדיר את סדרת המוצרים מבחינת טעמים ועיצובים, כדי להמשיך להפתיע את הצרכנים תוך שמירה על איכות וטעם המוצרים".

מחיר בקבוק 275 מ"ל: 9 ₪. כל המוצרים כשרים לפסח

 






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה