סל הקניות של שחר 953

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע: גלידות אישיות – שלגון מילקה מפתיע, טחינה גולמית בבקבוק לחיץ – מעדיפים עם כל התוספות, שלושה מוצרי אורז – תוספת למדף, כריכי בשר מרשת פיצות – המיט רולס מומלץ, משקאות מוגזים – מעדיפים טעמים חזקים יותר

מוצרים חדשים של גלידות נסטלה

העונה החמה איתנו במלוא עוצמתה, וכך גם המוצרים החדשים של החברה. המגוון רחב ופונה לקהלי יעד שונים, מבוגרים, בני נוער וילדים. כוכב השקה זו הוא השלגון החדש של Milka. על פניו אין בו משהו מיוחד – שלגון וניל עם ריפל שוקולד בתוכו וציפוי שוקולד מסביב, אבל האיכות הגבוהה של השוקולד ושל הגלידה ניכרים בכל ביס, ובכך מבדלים אותו כמעט מכל מותג גלידה שנמכר בארץ, כולל מותגים מתחרים של החברה. מותג Crunch, שבני נוער הם הקהל היעד העיקרי שלו, קיבל תוספת חדשה – שלגון בטעם טופי קרמל עם ליבה של נוגט וחמאת בוטנים, וציפוי שוקולד בלונדי עם פצפוצי אורז. באופן מפתיע, השלם גדול מסכום כל חלקיו, והחוויה יכולה להיות כיפית גם למבוגרים. סדרת OREO מתרחבת עם טילון בצורה שונה מזו שאנו מורגלים אליה, המשלב את העוגיות הידועות עם גלידת וניל וופל שוקולד. טעים, אבל חבל שהוא קטן יחסית. מה עוד מציעה החברה? שלגון Double Dark בציפוי שוקולד מריר וליבת נוגט ושוקולד מריר; שלגון המבוסס על מותג השוקולד ודגני הבוקר LION, המשלב גלידה בטעם קרמל וציפוי שוקולד חלב עם שבבי וופל; ביסקולידה EXTRA, כלומר אותו מוצר רק גדול ברבע מהמוצר הוותיק. בנוסף השיקה החברה שלוש מאגדות חדשות של שלגוני EXTREME בטעמים ריבת חלב, בראוניז ופקאן; ושלגון Super roller, גרסה משודרגת לשלגון המוכר, המכיל 100% שוקולד חלב (חלק מהמוצרים מכילים גלוטן). המחיר עד 35.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: שלגון מילקה הוא הפתעה לטובה

טחינה בבקבוק לחיץ של תבואות

צילום אייל גרניט

שני המוצרים החדשים פונים למי שמוכנים להסתפק בטחינה גולמית, ומדלגים על ההכנה של טחינה ראויה בבית. אפשר כמובן להשתמש בטחינה הזו כבסיס אליו מוסיפים מים ומלח (ואולי גם שום ופטרוזיליה), אבל במקרה כזה אין באמת צורך בבקבוק הלחיץ. אם אתם מהאנשים שאוהבים לאכול טחינה גולמית, הנה שתי אפשרויות חדשות. לא רק ששתיהן אורגניות, אלא שהאחת מקורה בשומשום אתיופי (הנחשב לאיכותי יותר), ואילו השנייה משלבת בתוכה מעט שום, עובדה המעשירה את טעם הטחינה. שני המוצרים, חשוב להדגיש, אורגניים. יש עוד כמותם על המדפים, לא כולם אורגניים כמובן. המחיר עד 12.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אנחנו עדיין מעדיפים טחינה עם כל התוספות החשובות

סדרת אורז של תומר

צילום עידו קימלוב

אורז תאילנדי, אורז פרסי ואורז יסמין, הם שלושת מוצרי האורז החדשים שהשיקה החברה. אין בהשקה זו חידוש עבור הצרכן, שכן שלושת סוגי האורז הללו כבר נמכרים ברשתות השונות. החידוש טמון בכך שזו הפעם הראשונה שהחברה החלה לשווק בישראל אורז. כל זה בא לביטוי גם במציאות הביתית שלנו – הכנו את סוגי האורז הללו לאחרונה, ולא ראינו הבדל בינם לבין סוגי האורז שאנו רגילים אליהם. המחיר עד 10.9 שקלים לק"ג. להשיג ברשתות שיווק ובמכולות.

בשורה התחתונה: כעת ישנה אפשרות נוספת לאורז שתוכלו לקנות

כריך קרניבור ו-Meat Rolls של דומינו'ס

צילום דן פרץ

מזה זמן מה הרשת מרחיבה את מגוון המוצרים שלה, שהמכנה המשותף של כולם הוא שאף אחד מהם אינו פיצה. ההשקה הנוכחית כוללת מוצר שהוא לבדו סיבה להזמין מהרשת. מדובר ב-Meat Rolls, שמונה יחידות של מאפה ובתוכו חמאת שום, חתיכה של חזה בקר, קונפי שום, מעט פרמז'ן ומוצרלה. השילוב של המאפה הטרי והחם עם הגבינות, הבשר והשום כל כך מוצלח, עד שקשה להפסיק לאכול אותו. אם כריכים זה מה שאתם מעדיפים, הרשת השיקה כריך המשלב בתוך ג'בטה איולי שום ורוטב צ'ילי אריזונה, סרוולד, חזה בקר, פפרוני, רצועות בצל סגול, עגבניות ופטריות טריות. בפועל לא היה זכר לעגבניות או לפטריות, וחבל, כי חסרונם של הירקות הורגש. הבסיס של הכריך מוצלח – הוא חם, קראנצ'י מבחוץ ורך מבפנים, עם כמות מספקת של הנקניקים השונים. המחיר 27.9 שקלים למיט רולס, 45 שקלים לכריך. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: המיט רולס הם ההמלצה שלנו.

משקאות מוגזים של La Croix

צילום טל טרי

חברת בראל אלון השיקה בישראל סדרה של משקאות מוגזים, שאין בהם סוכר או ממתיקים מלאכותיים. במילים אחרות, מדובר בסודה בטעמים, ואפשר להשיג בארץ לא פחות מ-15 טעמים – מנגו, קוקוס, פסיפלורה, פירות יער, פטל-חמוציות, אשכולית, היביסקוס, קי-ליים, לימון, ליים, תפוז, אבטיח, אגס-אפרסק, משמש ומנדרינה. ההגזה של המשקאות אינה חזקה במיוחד, ודומה לזו שמאפיינת את המשקאות המוגזים הוותיקים והידועים. הטעמים של המשקאות מבוססים על חומרי טעם וריח טבעיים, והטעמים שלהם אכן עדינים, כפי שמבטיחה החברה. המחיר עד 7 שקלים ל-335 מ"ל. להשיג בסניפי טיב טעם ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: לפעמים אנחנו מעדיפים טעמים חזקים יותר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר