לאחר תקופה ארוכה ללא פרזנטורים, בחרה חברת זוגלובק בשחקן משה אשכנזי להובלת סדרת הפרמיום החדשה של המותג. הפרסומת מתארת חוויית אירוח על בסיס מעדני זוגלובק החדשים סביב שולחן, המהווים תחליף לבשרים על האש, וזאת בגישה חייכנית. היקף ההשקעה המדווח בקמפיין 3 מיליון ₪.
אשכנזי השתתף בסדרות "בשבילה גיבורים עפים" ו"הנחלה", ובימים אלה מרקד על בימת "רוקדים עם כוכבים". מסתבר שיש לו קשר למותג כי בילדותו בעכו עזר לאביו שהחזיק קו הפצה של זוגלובק במשך 15 שנה.