סקר יקב ארזה: 62% ממשקי הבית בישראל נוהגים לערוך קידוש עם יין

על פי נתוני סטורנקסט, שוק יינות הקידוש ומיץ הענבים מגלגל כ-170 מיליון שקלים בשנה. אל קטגוריה זו הצטרף לאחרונה המותג ההחדש הלל – יין אדום מענבי מרלו במתיקות מעודנת, המיועד לקידוש

על פי נתוני סטורנקסט, שוק יינות הקידוש ומיץ הענבים מגלגל כ-170 מיליון שקלים בשנה. אל קטגוריה זו הצטרף לאחרונה המותג ההחדש הלל – יין אדום מענבי מרלו במתיקות מעודנת, המיועד לקידוש.

מסקר מיוחד שערך יקב ארזה, יצרן יין הלל, עלה כי כמעט שני שליש ממשקי הבית בישראל נוהגים לערוך קידוש ולהשתמש ביין לקידוש (62%).

מהסקר, שנערך על ידי חברת מידע שיווקי והקיף 517 מרואיינים, עולה כי שיעור המשתמשים ביין לקידוש נרחב יותר בקרב גילאי 18-24 (72%) וגילאי 54-45 (70%).
באזור ירושלים (70%) ודרום הארץ (72%) נמצא הריכוז הגבוהה ביותר של עורכי קידוש. זאת לעומת תל אביב וגוש דן (52%), חיפה והצפון (53%) ואזור השרון (68%).

מהסקר מתברר כי בקרב הישראלים קיימת נכונות לשימוש ביין קידוש חדש מיוחד ואיכותי יותר מאלה שהיו עד כה בשוק – לא עוד "יין  פטישים" בנוסח המוכר לכולנו מצה"ל.
27% ציינו כי"במידה ויוצע להם יין קידוש איכותי המתאים הן כיין לכל ארוחה והן לקידוש, קיים סיכוי גבוה שירכשו אותו. 
בקרב משקי בית בהם נוהגים להשתמש ביין לקידוש שיעור הנכונות הינו גבוה במיוחד: 37% ציינו כי קיים "סיכוי גבוה" שירכשו יין איכותי יותר ומיוחד, ו-26% נוספים ציינו כי קיים סיכוי בינוני שירכשו יין זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר