אדום כהה שיווק בוטיק במבצע קיץ למסעדות וברמנים וקורסים להגברת המודעות ליין איכותי

אדום כהה שיווק בוטיק יצאה במבצע קיץ למסעדות בשיתוף בית ספר לברמנים ותרבות השתיה – זמן אמיתי.
החברה משווקת כיום ארבעה יקבי בוטיק מובילים: יקב ססלוב, יקב טוליפ, יקב עגור, ויקב כרמי יוסף- ברבדו.
בנוסף הוקם בחברה אגף חדש אשר יתמחה בשיווק מוצרי פרמיום למעדניות, מסעדות, בתי קפה ובתי טבע יוקרתיים.

לאור הצלחת מבצע איסוף הפקקים בקרב המלצרים והברמנים, אותו קיימה אדום כהה במסעדות אשתקד, החליטה החברה לצאת שוב במבצע דומה ונושא פרסים, בשיתוף בית ספר לברמנים ותרבות השתייה – זמן אמיתי.

במסגרת המבצע על כל מסעדה לצבור את כמות הפקקים הגדולה ביותר מיינות היקבים ססלוב, טוליפ, עגור וברבדו המשווקים ע"י אדום כהה.
חמש מסעדות מצטיינות יזכו בפרס הגדול: קורס ברמנים בבית הספר לברמנים ותרבות השתייה זמן אמיתי.
הפרסים לבחירת כל מסעדה זוכה: קורס ברמנים, קורס מנהלי בר מתקדם, קורס להטוטי בר.
בנוסף תתקיים הגרלה בין כל משתתפי התחרות: נופש זוגי ביעד נבחר באירופה – טיסה ומלון לשני לילות.
כל פקק יזכה את המלצר בפתק נוסף בהגרלה, ובכך יגדיל את סיכויי הזכייה.

ובמסגרת השת"פ: יינות יקבי הבוטיק המשווקים ע"י אדום כהה ילוו את הקורסים בזמן אמיתי – בבית הספר לברמנים ותרבות השתייה.
זאת במסגרת פעילות משותפת לקידום המודעות אודות יקבי הבוטיק בקרב הדור הצעיר ומשתתפי הקורסים בזמן אמיתי, אשר יעברו סדנאות טעימה והרצאות ממיטב יינני יקבי הבוטיק המובילים בשוק הישראלי.
זאת בנוסף לסדנאות היין וההדרכה המתקיימות בשיתוף עם יקבי רמת הגולן כנציגת היקבים המסחריים והגדולים.

אדום כהה תעסוק בלימוד והדרכת המשתתפים בהיבט של יקבי הבוטיק ובכך תשלים למשתתפים את פסיפס היין בשוק הישראלי.
הייננים אשר ייקחו חלק בפרויקט הם ברי ססלוב –יקב ססלוב, פרופסור בן עמי ברבדו- יקב כרמי יוסף, פרופסור עודד שוסיוב – יקב כרמי יוסף, שוקי ישוב – יקב עגור, תמיר ארצי – יקב טוליפ.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה