אוהבים את הגבעטרון? עכשיו תוכלו לשתות גם יין עם שמות השירים

הידיעה הבאה של דני ברנר, כתב "ישראל היום" בצפון, צדה את עינינו, וממנה מסתבר כי שמות שירי להקת הגבעטרון. יהפכו בקרוב לשמות של ליינות המיוצרים ביקב הבוטיק החדש בקיבוץ גבע

הידיעה הבאה של דני ברנר, כתב "ישראל היום" בצפון, צדה את עינינו, וממנה מסתבר כי שמות שירי להקת הגבעטרון. יהפכו בקרוב לשמות של ליינות המיוצרים ביקב הבוטיק החדש בקיבוץ גבע.

ברנר מספר כי מי שאחראים לכך הם שניים מחברי הקיבוץ, איתן לוין וגיל גוריון, שאביו גדעון גוריון עדיין שר בלהקה שנוסדה לפני 60 שנה. השניים הקימו בלול תרנגולות ישן בקיבוץ את "יקב הגבעה", יקב בוטיק שמייצר יינות אשר כל אחד מהם נושא שם של להיט מאוסף השירים של הגבעטרון.

"הקמנו את היקב כתחביב, למדנו, התמקצענו, ועכשיו אנחנו יוצאים לשוק עם 2,000 בקבוקים בשנה", אמרו השניים לדני ברנר. "אחד מסוגי הין שייצרנו ביקב שלנו, תערובת של קברנה פרנק וסירה, זכה לשם 'גוונים', שהוא אחד הלהיטים הגדולים של הגבעטרון. היין הזה אף זכה במדליית ארד בתחרות 'אשכול הזהב 2009".
ואכן, אין זה פלא שניתן היה לראות את האבא, גדעון גוריון, המזוהה כל כך בזקן שלו, בטקס אשכול הזהב האחרון שהתקיים במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

השניים הוסיפו ואמרו לדני ברנר מישראל היום, כי בכוונתם להעניק גם ליינות הבאים שלהם שמות מלהיטי הגבעטרון, כמו 'אדון עולם' (שאולי ישונה ל'אדום עולם'…), 'בת שישים', 'ים השיבולים', 'עמק שלי', 'קופסת צבעים', ואחרים.

כל הזכויות שמורות לדני ברנר – ישראל היום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר