אוכל עד הבית בימי קורונה: גלידה אנדרי

לרשת גלידה אנדרי יש ארבעה סניפים שהראשון נפתח לפני שנים רבות ביפו והיא מציעה לתושבי תל אביב-יפו, ראשון לציון, רמלה ורמת גן את האפשרות להזמין את המוצרים שלה באמצעות וולט

ברוח תקופה זו, בה אנו בעיקר ספונים בבית, אנחנו צריכים שני דברים: אוכל מנחם, ושיגיע עד אלינו. זו הסיבה שאנו מחדשים את מדור המשלוחים שלנו שזכה לפופולריות רבה בזמנים אחרים, עם מה שיעשה בדיוק את זה: משלוח עד הבית של גלידה אנדרי. הרשת בת ארבעת הסניפים החלה לפני שנים רבות עם סניף ראשון ביפו, והיא מציעה לתושבי תל אביב-יפו, ראשון לציון, רמלה ורמת גן את האפשרות להזמין את המוצרים שלה בעזרת וולט.

מגש בוואריה של גלידריה אנדרי

על פניו, המבחר אינו מיוחד בהשוואה לגלידריות אחרות: יש גלידה, יש יוגורט עם תוספות, יש ופל בלגי או קרפ צרפתי. אבל החידושים מתגלים לאחר עיון מעמיק: האפשרות להזמין גלידה אמריקאית במשקל (30/60 שקלים) ולהזמין קופסה של קצפת (25 שקלים), שתי אפשרויות שלא נתקלנו בהן עד היום. כן, זה טראש קולינרי, אבל בימים אלה זה בדיוק מה שאנחנו צריכים.

אפשר להזמין גלידה אמריקאית במשקל וגם קופסה של קצפת

ייאמר לזכות הרשת ששני המוצרים מגיעים במצב מעולה: הקופסאות מבודדות היטב מהטמפרטורה בחוץ, כך שהקצפת מגיעה יציבה (ומתוקה בדיוק במידה הנכונה, כלומר קצת יותר ממה שצריך) וגם הגלידה שומרת על המרקם הכיפי שלה. זו אינה גלידה שכדאי להקפיא, אלא לאכול מיד כשהיא מגיעה.

עולם של תוספות שכדאי להכיר

הגלידה עצמה (49/79 שקלים) מפתיעה גם היא: אנו חושדים שעושים כאן שימוש במסטיקא וקורנפלור, שכן המרקם שלהן נמתח ואינו אוורירי כמו גלידות שאנו רגילים אליהן. אנחנו אוהבים את המרקם הזה, ואלה שטעמנו היו ברובן מוצלחות, כמו המלבי. דווקא זו עם הבייגלה המלוח אינה מוצלחת, שכן הלחות שבגלידה נכנסת לבייגלה ומשנה לרעה את המרקם שלו. בכנות, לא ציפינו לכך שהגלידה תהיה עד כדי כך טובה.

עוגת גלידה של אנדרי. צילום איל קרן

יש כאן עוד הפתעות, כמו עוגת גלידה, מגש בוואריה, גלידה ללא סוכר, פרוזן יוגורט ועוד. בקיצור, עולם שלם של מתוקים שכדאי להכיר. אם עד סוף הסגר תעלו בעוד כמה קילוגרמים, אל תאשימו אותנו; תאשימו את גלידת אנדרי.

הזמנות כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר