אוסטריאן איירליינס: שדרוג השירות בטיסות וגידול של כ- 15% בתנועת הנוסעים בקו ת"א-וינה-ת"א

חשבתם על כך שבעצם לפעמים אנחנו מחכים קרוב לשעה עד שהדיילים מגיעים אלינו עם שתייה? לכן העצה היא להצטייד בבקבוק שתייה משלכם, או לטוס עם אוסטריאן למרחקים

זה אולי נשמע טריויאלי, וככה זה צריך להיות, אבל בקבוק מעוצב עם מים,יוגש לכל נוסע מיד עם עלייתו למטוס אוסטריאן איירליינס במחלקות נוסעים ועסקים בטיסות לטווחים רחוקים הממריאות מוינה.

חשבתם על כך שבעצם לפעמים אנחנו מחכים קרוב לשעה עד שהדיילים מגיעים אלינו עם שתייה? לכן העצה היא להצטייד בבקבוק שתייה משלכם, או לטוס עם אוסטריאן למרחקים.

מנכ"ל אוסטריאן איירליינס בישראל, אלי מסר, אומר כי הגשת בקבוק המים לנוסעים הן במחלקת התיירים והן במחלקת העסקים, החל מה- 22 ליולי, הנה המשך לפעילות בה החלה חברת אוסטריאן במסגרת "התוכנית להרגיש טוב בכל החושים" במגמה לשדרג את השרות לנוסעים באוויר וביבשה.

לחובבי היין הנמנים על נוסעי מחלקת העסקים של אוסטריאן איירליינס מצפה חוויה מהנה ביותר. מגוון היינות המובחרים המוגשים במחלקת העסקים יוגשו מעתה, בכוסות מעוצבות מתוצרת חברת "רידל", המפורסמת בייצור כוסות היין שלה.

"כל יין יוגש בכוס מיוחדת שעוצבה על ידנו ועל ידי חברת "רידל", המתאימה ליין הספציפי. הכוס הנכונה מהווה גורם חשוב להנאה מושלמת מהיין", מציין אלי מסר.

נוסעי מחלקת העסקים של אוסטריאן איירליינס בטיסות ארוכות הטווח ייהנו משירות לו זוכים אורחי בתי מלון: סידור מיטה. לנוסעים יוצע על ידי הדיילים שרות של סידור מיטה, הכולל פרישת סדין נקי עם השמיכה והכרית על המושב ההופך למיטה באורך של 2 מ'.
במקביל יקבלו הנוסעים ערכה עם מוצרי נוחות והרגעה.

גידול של כ- 15% בתנועת הנוסעים בקו ת"א-וינה-ת"א
במהלך המחצית הראשונה של שנת 2008 חל גידול של כ- 15% בתנועת הנוסעים, שטסו בחברת אוסטריאן איירליינס בקו תל אביב – וינה – תל אביב, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
בחודשים ינואר- יוני 2008 טסו 111,410 נוסעים בקו תל אביב – וינה- תל אביב, לעומת 96,957 בתקופה המקבילה בשנת 2007.
56% מהם היו תיירים, לעומת 44% ישראלים.

נתח נכבד מתפוסת הנוסעים הישראלים הינם אנשי עסקים המנצלים את שעות ההמראה הנוחות מתל אביב, המאפשרות להם להגיע לוינה כדי לתפוס טיסות המשך לעשרות יעדים אליהם אין טיסות ישירות מת"א – במזרח ובמערב אירופה, סקנדינביה, ארה"ב, יפן והודו.
אוסטריאן איירליינס מפעילה שתי טיסות יומיות בקו וינה-ת"א-וינה.

www.austrian.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר