איגוד סוכני הנסיעות הצרפתי מקיים את הכנס השנתי שלו לראשונה בישראל כהצדעה ל- 60 שנות המדינה

חברת 'ארטרא', המתמחה בארגון כנסים ושירותי תיירות בארץ ובחו"ל, נבחרה לארגן את הכנס, ופעלה רבות, בסיועו של נשיא המדינה שמעון פרס, על מנת שייערך השנה בישראל

איגוד סוכני הנסיעות הצרפתי מקיים את הכנס השנתי שלו בפעם הראשונה בישראל, כהצדעה לשנות ה-60 למדינה. כ- 200 סוכני נסיעות מאזור פריז, בכירי הסיטונאים, יגיעו ביום חמישי 22.5.08 לארץ למשך שלושה ימים שבמהלכם ישתתפו בכנסים מקצועיים, סיורים בארץ, והיכרות עם חיי הלילה של תל-אביב.

חברת 'ארטרא', המתמחה בארגון כנסים ושירותי תיירות בארץ ובחו"ל, נבחרה לארגן את הכנס, ופעלה רבות, בסיועו של נשיא המדינה שמעון פרס, על מנת שייערך השנה בישראל.

אירוע הפתיחה של הכנס יתקיים במגדל דוד בירושלים, ובין הכינוסים המקצועיים תיערך ארוחת ערב בנמל תל-אביב והכרת חיי הלילה של העיר. המשתתפים ילונו במלון 'קראון פלאזה' בירושלים.

ליאור גלפנד, מנכ"ל 'ארטרא', אומר: "אנו פועלים רבות לשיווק ישראל בצרפת, שכן זהו שוק התיירות השני בגודלו, אחרי השוק האמריקאי, שמספק תרומה אדירה לכלכלת ישראל הודות להיקפי התיירות הנכנסת שלו. אנו נציג לבכירי סוכני הנסיעות הצרפתים את ישראל על כל צדדיה היפים, על מנת שימליצו עליה ללקוחותיהם לכשישובו לצרפת".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר