איזדורה: מחול מודרני בסגנון ים-תיכוני

בגן העיר של ראשון לציון, באזור המושבה הישנה כשמנגד בנייני המשרדים והמגורים החדשים, קמה לה מסעדת שף ים-תיכונית ראשונה בראשון לציון העונה לשם "איזדורה", על שם איזדורה דאנקן, מייסדת המחול המודרני

בגן העיר של ראשון לציון, באזור המושבה הישנה כשמנגד בנייני המשרדים והמגורים החדשים, קמה לה מסעדת שף ים-תיכונית ראשונה בראשון לציון העונה לשם "איזדורה", על שם איזדורה דאנקן, מייסדת המחול המודרני.

השף חיים כהן, המעצב אילן פיבקו, המסעדן אריק שולמן והיזמים האחים חן ואיתי למשפחת גינדי העוסקים בתחום ייזום ובנייה של פרוייקטים שונים בתחום הנדל"ן, חברו יחד להקמת "איזדורה".

המסעדה מעוצבת בצורה מרהיבה וייחודית כחלל מלבני גבוה בצבעים שחור וכתום ומוסיקת רקע בסגנון ג'אז עדין המלווה את הסועדים.

התפריט אותו יצר השף חיים כהן, מבוסס על חומרים מקומיים טריים. מנות גורמה תוך שמירה על פשטות, במילים אחרות, גורמה אבל מוכר.

המנות הראשונות המוצעות מגוונות וטעימות: קלמארי על מצע שומר ובצל ברוטב יוגורט; כבד עוף עשוי היטב ורך על מצע של פנטה טרייה העשוי מתירס אמיתי; סביצ'ה דג על ברוסקטה וקרפצ'ו ועוד.

מנות עיקריות מיוחדות ומשביעות
אוסובוקו לבן על פולנטה טרייה (72 שקל)
שווארמה אנטריקוט עם מסבחה עדשים וטחינה, עגבניות ובצל על הגריל – המנה המובחרת. (85 שקל)
פילה בקר עם ארטישוק ירושלמי, פטריות ושמן כמהין (105 שקל)

בקטגורית הקינוחים התפריט מציע קינוחים דרמטיים בעיצובם המשתלבים עם חלל המסעדה:
מרק הדרים
עוגת קוקוס, פירות בגריל וטפיוקה (ללא חלב)
עוגת שוקולד משמש וטילון וויסקי

באיזדורה תוכלו ליהנות מחוויה קולינארית מיוחדת במינה, במחירים נוחים, אוכל מוקפד ואיכותי עם ניחוחות ישראלים. גם תפריט היינות של איזדורה נבחר בקפידה ומשלב יינות מרחבי העולם, תוך התאמתם לתפריט המוגש במסעדה. בנוסף, תוכל ליהנות מוידאו ארט המוקרן בכל שעות היום ובו צילומי מחול מרהיבים שהוכנו במיוחד עבור המסעדה בהשראת דמותה של איזדורה דאנקן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר