איך השלתי קילוגרמים ב"ארומה"

לא לחינם עמוסים סניפי הרשת ברחבי הארץ בקהל רב הגודש אותם משעת הפתיחה בבוקר, דרך שעת הצהריים העמוסה, אל תוך הערב. לחלק מההחלטה וההצלחה שבהסרת 20 הקילוגרמים שהשרתי ממשקלי לאחרונה, אני זוקף לזכותה של רשת "ארומה"

יש בפשטות ובטריות, בצבע, ביומרה הבריאותית, באיכות ומהירות השירות של ארומה, בכדי לקנות כל אדם בר דעת.

לא לחינם עמוסים סניפי הרשת ברחבי הארץ בקהל רב הגודש אותם משעת הפתיחה בבוקר, דרך שעת הצהריים העמוסה, אל תוך הערב.
לחלק מההחלטה וההצלחה שבהסרת 20 הקילוגרמים שהשרתי ממשקלי לאחרונה, אני זוקף לזכותה של רשת "ארומה".

את הימים הראשונים שלי, הקשים ביותר של תחילת הדיאטה, עשיתי בסניפי הרשת.
הסלטים, כך הם אומרים בארומה, מהווים מקור מצוין לויטמינים ולסיבים תזונתיים. הסלטים יהוו עבורכם ארוחה מאוזנת, טרייה, מהנה ואיכותית, והמחיר בהחלט שווה לכל נפש.
עם רוטבי "לייט" על יד, בחרו לעצמכם סלט טונה (29 ש"ח), או סלט ארומה, או סלט נתחי עוף (34 ש"ח), או סלט רוקפור (31 ש"ח); ואלה יהוו עבורכם מנת פתיחה עצומה בגודלה, או ארוחה שלמה בפני עצמה.
תערובות הסלטים כוללות חסות ירוקות, עלי בייבי, עגבניות, מלפפונים, גמבה, עגבניות שרי, גבינות, פטריות, נבטים, אגוזים, עירית, נתחי עוף, גזר, בצל סגול, בוטנים,ז יתים, ביצה קשה, טונה, מלפפון חמוץ, לימון.

תוכלו לאכול כריך עם לחם לבן, או כפרי, או דגנים קל, כריך בגודל שלם, או חצי, או כפול. הלחם כאן נאפה מדי יום ובמהלכו על פי דרישה. בלחם הדגנים הקל תוכלו לזהות זרעי חמניות ופשתן, והוא נטול שמן טרנס.
תוכלו לבקש את הכריך עם אבוקדו, או גבינת חלומי, עם סלמון ורוסטביף, שיהיה בסגנון תוניסאי או בסגנון מרוקאי, עם גבינת שמנת או גבינה רזה, עם מוצרלה די בופאלו או יווני.
כריך שלם עם חביתה יעלה לכם 19 ש"ח.
זה יהיה כריך בריאות או כריך טונה, כריך חזה עוף או כריך אבוקדו, או כריך יווני. רק מלבחור ולהחליט מההיצע הרחב, הקילוגרמים כבר מתחילים לנשור.

חפצתם בארוחת בוקר? היא תשפר לכם את היום ואת מצב הרוח, הריכוז והחיוניות. היא חשובה, והיא מפעילה את האנרגיה ליום שלפניכם. תקבלו אותה עם שתי ביצים לפי בחירה, סלט ירקות, שני סוגי גבינות, זיתים, מנת לחם, שתייה חמה או קרה.
בא לכם מעדן בריאות? תקבלו מעדן בריאות הכולל 350 גרם של יוגורט טרי, שבתוכו שילוב פירות טריים, פירות יבשים ואגוזים, שיבולת שועל, ותוכלו קצת להמתיק עם מעט דבש.

צמאים? מה דעתכם על כוס מיץ גזר טרי, או מיץ תפוזים טבעי (11 ש"ח), או כל משקה קל אחר? אני בטוח שתבקשו דיאט.
קפה? יש אייס קפה מרענן וקר ודל קלוריות. יש מגוון סוגי קפה חם ומהביל עם קפאין ובלעדיו, קפוצ'ינו גדול וגם קטן, אמריקנו, וגם קפה עם חלב רגיל או סויה או דל שומן, ויש גם תה צמחים.
מים קרים? יש. במתקן מים צוננים, כמה שאתם רוצים, קר ומסונן ובלי חיוב.

WWW.AROMA.CO.IL
טל. 03-6124014 לבירור הסניף הקרוב אליכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר