איך לעצב מטבח יוקרתי במחירים משתלמים?

כיום אפשר לנצל את המאפיינים המיוחדים של המטבח ולעצב אותו בסגנון יוקרתי גם במחירים משתלמים
המראה של המטבח שלכם מושפע מהידיות בארונות, מהצבע של הקירות ומהאלמנטים הדקורטיביים שיש על המדף או על השיש. רוצים לעצב את המטבח בסגנון יוקרתי אבל מפחדים לחרוג מתוך מסגרת התקציב? כך תעשו זאת נכון

 מטבח יוקרתי תורם לתחושה ולאווירה בכל הבית. מטבע הדברים, נעים יותר לשהות במטבח מעוצב, וסביר להניח שכך גם נרצה לבלות בו שעות ארוכות כדי לבשל, לטגן, לאפות ולארח. עם זאת, רבים פוחדים לחרוג מתוך מסגרת התקציב כאשר הם מעצבים את המטבח, ולכן הם מוותרים מלכתחילה על התענוג. אך האמת היא שכיום אפשר לנצל את המאפיינים המיוחדים של המטבח ולעצב אותו בסגנון יוקרתי גם במחירים משתלמים. רוצים לדעת איך עושים את זה? הנה כמה הצעות:

החלפת ידיות ומוצרי פרזול

המראה של המטבח שלכם מושפע מהידיות וממוצרי הפרזול שיש בארונות. אתם בטח התרגלתם להסתכל רק על החזית של המטבח, אך בפועל אלו הם הדברים הקטנים שיש להם השפעה גדולה. מבחינתכם מדובר ביתרון משמעותי, כי החלפת הידיות ומוצרי הפרזול לא אמורה לעלות הרבה כסף, וכמובן שהיא לא כרוכה בשום סוג של שיפוץ ופגיעה בשגרה.

הסוד הוא לעקוב אחר חידושים בקטלוג של חברות פרזול, ולבדוק איזה ידיות יכולות לשדרג את המטבח. אם כבר שכחתם מתי בפעם האחרונה השקעתם בעיצוב של המטבח, כנראה שרוב הידיות יעשו את העבודה בלי שתצטרכו להתאמץ.

בהמשך, כל שנותר הוא להחליף גם את מוצרי הפרזול, הפרופילים והזוויות של הארונות, ולהוסיף טריקה שקטה גם למגירות כדי להרגיש כמו בבית מלון כל פעם שנכנסים למטבח.

שינוי צבע

הדרך לעצב מטבח יוקרתי במחירים משתלמים, היא לשנות את הצבע של הקירות. כאן, אפשרות אחת היא לצבוע מחדש את הקירות ולהשקיע בגוונים בהירים, אלגנטיים וסולידיים, על מנת להשיג את המראה האקסקלוסיבי והנחשק. מנגד, אפשרות שנייה היא להדביק טפטים על הקירות, וכך להגיע לאותה תוצאה אבל ללא המחויבות.

מלבד טפטים וצביעת קירות, ניתן לשנות את הגוון השולט במטבח באמצעות החלפת תאורה. היתרון של תאורה הוא שניתן להשתמש בה על מנת ליצור אשליה אופטית של חלל גדול ומרווח גם במטבח קטן, מה גם שהנברשת שאותה תולים על התקרה לא תופסת מקום.

הוספת אקססוריז

אנשי מקצוע בתחום עיצוב פנים, יודעים שכדי לעצב מטבח יוקרתי צריך לשים דגש על אקססוריז. בעזרת תמונות, פסלים ועציצים אפשר להזריק מרץ גם למטבח מיושן, ולהפוך אותו ליוקרתי ומזמין בתקציב של כמה מאות שקלים בלבד.

הפלטפורמה המסורתית להוספת אקססוריז היא השיש, אך במטבחים קטנים ניתן גם להשתמש במדפים. אחרי שבוחרים איפה לשים את האביזרים הדקורטיביים המתאימים, מוודאים שהם מתאימים לצבע של הקירות ולתאורה, ואחת לכמה שנים מחליפים אותם שוב בשם הרעננות והחידוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר