איך פותחים מסעדה ב-24 שעות? תלמדו זאת ב"קרב מסעדות"

מדי פרק תתחרינה זו מול זו שתי קבוצות של מסעדנים מתחילים, כאשר לכל אחת 24 שעות להגות, לתכנן ולפתוח מסעדה ללילה אחד

Twenty Four Hour Restaurant Battle  – "קרב מסעדות", שתשודר בימי רביעי, החל מ-13 ביולי בשעה 23:30 בערוץ החיים הטובים, אפיק 31 ב-yes וערוץ 41 ב-HOT, היא ריאליטי בישול חדש. מדי פרק תתחרינה זו מול זו שתי קבוצות של מסעדנים מתחילים, כאשר לכל אחת 24 שעות להגות, לתכנן ולפתוח מסעדה ללילה אחד.

בכל קבוצה חבר אחד הממונה על עסקי "החזית" של המסעדה: עיצוב הפנים, הושבה ושירות, בעוד השני מטפל בעסקי "העורף": בניית התפריט, קניית מצרכים וכמובן, הבישול עצמו. עם פתיחתן של הדלתות תשרת כל מסעדה קבוצה מיוחדת של סועדים ופאנל משתנה של שופטים, כל אחד מהם מייצג תחום אחר של התמחות: שיווק מסעדות, השקעה במסעדות וביקורת מסעדות. השופטים יבחרו בקבוצה המנצחת על סמך הקונספט בו בחרה ואופן ביצועו, ותעניק לה פרס של 10,000 דולר.

מנחה הסדרה ואחד משופטיה הוא השף הניו -יורקי סקוט קונאנט. ב-2008 ייסד שף סקוט קונאנטקונאנט את שני סניפי מסעדת "קארפטה" בניו יורק ובמיאמי, וביסס את עצמו כאחד מהשפים המובילים בשדה הבישול האיטלקי. "סקארפטה" זכתה לביקורת של שלושה כוכבים מהניו יורק טיימס וניו-יורק מגזין, ונבחרה על ידי שניהם כאחת מ-10 המסעדות הטובות של השנה. בנוסף לכך זכתה "סקארפטה" לתואר "אחת המסעדות הטובות בארה"ב" מה-אסקווייר מגזין.  ב-2010 נפתחו עוד שלושה סניפים של המסעדה, בטורונטו, בברלי הילס ובלאס וגאס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר