אינקרדימייל חושפת את הדור השני של תוכנת הדואר האלקטרוני IncrediMail 2.0

IncrediMail 2.0 תוכננה על מנת להעניק למשתמשי הדוא"ל חווית שימוש ידידותית ומהנה יותר, על ידי הוספה של מאפיינים חדשים ושיפורים בביצועים

חברת האיטנטרנט אינקרדימייל, הודיעה על השקת  IncrediMail 2.0 – דור שני לתוכנת הדוא"ל של החברה.
IncrediMail 2.0 תוכננה על מנת להעניק למשתמשי הדוא"ל חווית שימוש ידידותית ומהנה יותר, על ידי הוספה של מאפיינים חדשים ושיפורים בביצועים.

בין החידושים במוצר: ממשק משתמש חדש ומהיר, הרחבה של היישומים במוצר, ושיפור ביצועים של התוכנה יחסית לגרסה הקודמת. כמו כן, מאפשרת הגרסה החדשה תכונות חיפוש משופרות בתוך הדוא"ל, המסמכים המצורפים ואנשי הקשר, וכן יכולות מיון וסינון מורחבות. IncrediMail 2.0 מאפשרת גם התאמה אישית גבוהה של תיבת הדוא"ל באמצעות תכונות כגון הצמדת תמונות ואייקונים של השולח ושל הנמענים.

עופר אדלר, מנכ"ל אינקרדימייל, אומר: "אינקרדימייל פועלת בתחום של הפיכת התקשורת האלקטרונית ליותר כייפית, אישית ויעילה. הגרסה החדשה שלנו לפלטפורמת הדוא"ל ממשיכה מסורת זו, על ידי העשרת המשתמשים בכלים למציאת דוא"ל או מסמכים מצורפים באופן מהיר, הנאה מממשק משתמש נקי וזורם, כמו גם שיפור חווית הלקוח באמצעות מגוון תכונות חדשות וקיימות".

"אנחנו נרגשים להוציא את IncrediMail 2.0 לאחר הרצת גרסת הבטא. IncrediMail 2.0 משרתת היטב את התוכניות העתידיות של החברה, להשקת מוצרים ושיפורים נחשקים, הפותחים דלת להגדלת הכנסות מעסקי החיפוש",

ניתן למצוא את הגרסה החינמית ואת גרסת הפרימיום של IncrediMail 2.0 ב – www.incredimail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר