איסתא ספורט תשקיע $100,000 באפליקציית הטעימות bitemojo

במסגרת ההשקעה תכלול איסתא בחבילות הנופש שלה את מסלולי הטעימות שהאפליקציה מציעה ביעדים שונים בעולם
מאז הקמת המיזם בסוף 2016 זכתה אפליקציית bitemojo בפרסים והוקרה בינלאומית. לאחרונה זכתה במקום הראשון בכנס המובייל של ישראל – Israel Mobile Summit, ובתחרות שנערכה ע"י אתר בוקינג

איסתא ספורט – חברת תיירות ספורט, מוזיקה ואקטיב, תשקיע 100,000 דולר באפליקציית הטעימות bitemojo, ותציע ללקוחותיה חבילות נופש הכוללות סיורים קולינריים ביעדים בהם האפליקציה פועלת, ביניהם תל אביב, ירושלים, ברלין, ברצלונה, רומא, בודפשט, לובליאנה, סינגפור, בנגקוק, ובקרוב יורחב השימוש גם לארה״ב. באיסתא ספורט אומרים כי שילוב הסיורים הקולינריים מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה שלה,  לחדש ולהפתיע את לקוחותיה במטרה ליצוק תוכן עשיר ומגוון בחבילות הנופש, ולהנגיש ללקוח את מיטב המוצרים שיאפשרו לו למקסם את החוויה הכוללת במדינת היעד.

אסף גורן, מנכ"ל איסתא ספורט, אומר: "כישראלים שהאוכל הוא מרכיב חשוב מהתרבות וההוויה היומיומית שלנו, גם בחו"ל אנחנו מחפשים את  האוכל והקולינריה המקומית, בניסיון לחוות ולחוש. באמצעות שיתוף הפעולה החדש, שבבסיסו הסיורים הקולינריים ביעדים השונים, יוכלו לקוחותינו  להיחשף למטבחים המקומיים באופן דיגיטלי ובזמן קצר, ולא פחות חשוב מכך – בעלות נמוכה". יעל וייס-גדיש, מייסדת ומנכ״לית bitemojo, אומרת: "שיתוף הפעולה האסטרטגי עם איסתא יביא את החוויה של bitemojo למאות אלפי הישראלים היוצאים עם איסתא לגלות את העולם. שיתוף הפעולה הוא הישג התפתחות משמעותי לאפליקציה שהושקה לפני שנה וחצי, והצליחה להראות כי חוויות קולינריות משמעותיות הן דרך נפלאה להכיר יעדים בצורה הכי מקומית ואותנטית שניתן".

Bitemojo הוקמה על ידי היזמים יעל ומיכאל וייס, וראובן ומור פילו. השימוש באפליקציה נוח מאוד והתייר מנווט עצמאית אל המסעדות ודוכני האוכל ביעדים השונים. כמו כן מספקת האפליקציה חווית תוכן עשירה הכוללת את סיפוריהם האישיים של בעלי המקומות, מידע קולינרי על הטעימה, וכן מידע על נקודות עניין מקומיות ומעניינות המוצגות לאורך מסלול הסיור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר