אירועי קרן קיימת לישראל במהלך חודש מרץ ובפורים

פעילויות לכל המשפחה של הקרן הקיימת לישראל במהלך חודש מרץ – כולל פעילויות מיוחדות לפורים

"שישי שבועי" – כל יום שישי, ללא תשלום
טיולים מודרכים בבוקר יום שישי, בשעה 10:00, בכל שבוע בפינה קסומה אחרת ברחבי הארץ. הטיולים מתאימים לכל אחד ויימשכו כשלוש שעות, בשילוב נסיעה במכוניות פרטיות והליכה קצרה בשבילי היער. הטיולים הקרובים:
20.2.09 – מצבת הזיכרון לחמישה ונתיב הרכבת לירושלים בהר הרוח
27.2.09 – אל שביל אבן העזר ביער הקהילתי בראש העין
6.3.09 – לאורך דרך הנוף והמצפורים ביערות הגלבוע
13.3.09 – פריחה אביבית בדרך הנוף לאורך נחל הבשור
מותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער" עד יום רביעי. מספר המשתתפים מוגבל.

אירועי מרץ 2009  

"ערים נסתרות במעבה היער" – טיול משפחות בגליל מערבי
יום שישי, 6 במרץ, בשעה 09:00
נצא לטיול במכוניות פרטיות אל ערים נעלמות וחוות ביזנטיות לא מוכרות בגליל המערבי. נפתח בביקור במצד אבירים, נמשיך אל חורבת צונם, נבקר בקברים המרשימים ליד איקרית ובחורבת דנעילה אשר שוקמה לאחרונה על ידי קק"ל. נסיים בביקור ותצפית מדהימה מחורבת עירבין. משך הטיול כחמש שעות.
תשלום: 60 שקלים למשתתף, 40 שקלים לידיד. הנחה לילדים ומחיר מיוחד למשפחות.

"טיול טבע ואוכל" – טיול קולינארי בפארק בריטניה בשפלת יהודה
יום שבת, 7 במרץ, בשעה 10:00
במסגרת פסטיבל האוכל הכפרי, עמותת התיירות יואב-יהודה מזמינה אתכם לטיול המשלב טבע, מרבדי פריחה ואוכל ייחודי. נצא בשבת בבוקר לטיול היכרות עם הפארקים שפותחו על ידי קרן קימת לישראל, נבקר באתרים ארכיאולוגיים ונסיים את הטיול באחד מבתי התושבים באזור, המארחים את המבקרים בדרכם המיוחדת ובתפריטים הביתיים המיוחדים שלהם. משך הטיול והארוחה כארבע שעות. תשלום: 120 שקלים למשתתף, 90 שקלים לידיד (כולל ארוחת שבת).

פורים ביער ביערות קק"ל

"פורים וסיפורים" – מסיכות וצבעים ביער בן שמן
יום שלישי, 10 במרץ, בשעה 10:00
מתנדבי שנת שירות של קק"ל מזמינים אתכם לשחק משחקי פורים בשבילי יער נגישים לכל ביער בן שמן. נשתעשע בתחפושות לעצים ובתחפושות עצים, נאזין לסיפורי המגילה ולדמויות מהאגדות ונצטבע בצבעי טבע. משך האירוע כשלוש שעות ומספר המשתתפים מוגבל. הפעילות ללא תשלום. מותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער".

"עד-לא-יער" – מחפשים את פורים ביער ציפורי
יום רביעי, 11 במרץ, בשעות 10:00 – 15:00
בואו לחפש את היער וגם את המטמון – פעילות מהנה לכל המשפחה: תחרות תחפושות לעצי היער, משחק, מסיכות, פנטומימה, כתב חידה הנחבא בין העצים, חידות והפעלות לכל גיל. משך האירוע כשלוש שעות ומספר המשתתפים מוגבל.
ללא תשלום. מותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער".

"פסטורליה בהר הרוח" – טיול-ציור ביערות הרי ירושלים
יום שישי, 13 במרץ, בשעה 10:00
קרן קימת לישראל עורכת טיול מיוחד למנויי מגזין נשיונל ג'יאוגרפיק בלבד. נתחיל את הטיול בדיר העיזים של משפחת הימלפרב בחוות הר הרוח, נטייל ברגל ב"שביל הבור", נפגוש את הרועה ועדרו בשטחי המרעה וניקח חלק בסדנת ציור ורישום שתעסוק בנופים ובעדרי העיזים. משך הטיול והסדנה כארבע שעות ומספר המשתתפים מוגבל.
תשלום: 60 שקלים למשתתף. ההרשמה בטל. 1-800-699-999

"כל המשפחה על גלגלים" – טיול אופניים ביער המלאכים
יום שישי, 13 במרץ, בשעה 12:00
כל המשפחה יוצאת לטייל ברכיבה קלה ונעימה, בשבילי יער נוחים ביער המלאכים. מתנדבי שנת שירות של קק"ל יחכו לכם לאורך הדרך עם מים קרים, חידות לילדים וקצת פעילות לשחרור השרירים. יש אפשרות לשכור אופניים בהרשמה מראש ובתשלום נוסף. משך הטיול כארבע שעות.
תשלום: 50 שקלים למשתתף, 30 שקלים לידיד. הנחה לילדים ומחיר מיוחד למשפחות.

"אתגר ביער" – טיול לבני נוער הרפתקניים בהרי יהודה
שישי-שבת, 13 – 14 במרץ
טיול  רגלי בהרי ירושלים לבני נוער, עם מתנדבי שנת שרות של קק"ל, בהרים ובנחלים בהרי יהודה, עם לינת שטח ביער נס הרים, בישולי שדה, שיטות הישרדות בשטח, פעולות העשרה על אזור הטיול, על בעלי החיים בטבע וחיבור בין בני נוער ממקומות שונים בארץ. האירוע מתאים לבני נוער בגיל 16-13, הורים מלווים מוזמנים להצטרף בתשלום סמלי. אפשר ואפילו מומלץ להגיע בקבוצה מאורגנת של חברים או מתנועת נוער.
בתשלום. פרטים נוספים והרשמה ב"קו ליער".

"רץ ביער"
ניווט עממי ביער גברעם בנגב הצפוני
יום שבת,14 במרץ, בשעות 09:00 – 11:00
הצטרפו לחברי האיגוד לספורט הניווט בישראל ולמועדון הניווט ראשון לציון ובואו להכיר את "ספורט היער" בשני מסלולים: עממי (ארבעה קילומטרים) וקצרצר (כשני קילומטרים) המיועד לילדים המנווטים בעזרת ההורים, עם פינות הסבר – חוויה ראשונית ומיוחדת לאלה שעדיין לא התנסו בניווט.
בתשלום: 40 שקלים למפת ניווט, 20 שקלים למפת ניווט לידידים ולחברי איגוד הניווט.

פרטים מלאים והרשמה לטיולים ולאירועים – "קו ליער" מוקד המידע של קק"ל, דוא"ל [email protected] או בשיחת חינם 1-800-350-550

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר