אלגרה – מלון בוטיק חדש בשכונת עין כרם בירושלים

המלון שומר על צביון המקום ועיצובו המקורי, תוך נגיעות של חומר, אור וקריצה למודרניות. במלון יש שבע סוויטות מאובזרות באמבטיות שיש ענקיות, מיטות זוגית בנויות בתוך נישות אבן, טלוויזיות LCD, מיני בר מאובזר, ופינות קריאה הצופות אל הבוסתן הריחני

לראשונה בשכונת עין כרם הציורית, השוכנת למרגלות ירושלים (מתחת הר הרצל וקרית היובל), הוקם מלון בוטיק יוקרתי, "אלגרה".
המלון הוקם במבנה עתיק והיסטורי על-ידי שני יזמים הבאים מתחום האדריכלות והפרסום. שנהם, בוגרי בצלאל, חיפשו מקום מיוחד להקמת מלון לאירוח ובית אומנות ונשבו בקסמי המבנה, סיפורו ההיסטורי, הנופים והאווירה של עין כרם.

המלון שומר על צביון המקום ועיצובו המקורי, תוך נגיעות של חומר, אור וקריצה למודרניות. במלון יש שבע סוויטות מאובזרות באמבטיות שיש ענקיות, מיטות זוגית בנויות בתוך נישות אבן, טלוויזיות LCD, מיני בר מאובזר, ופינות קריאה הצופות אל הבוסתן הריחני.

גג המלון משתרע על פני 140 מ"ר, מיועד לאירועים, ומשקיף אל הכנסיות ובתי האבן העתיקים בשכונה. בוסתן גדול בשטח חצי דונם, משלב צמחיה ישראלית עשירה, היוצרת פינות אישיות ואינטימיות. כמו כן, קיימים אלמנטים קדומים ותנ"כים, בארות, גת שמן, וסרקופגים אשר שוחזרו ונשמרו במשך כל תקופת השיפוץ, על-מנת לא לפגוע בקונספט המקום.

בלאונג' המרכזי של המלון, משתרע אי עבודה גדול ופתוח, והוא המטבח המשרת את אורחי המקום. על התחום הקולינרי מופקדת השפית, עדינה ברודי, אשר תכין לאורחי המלון ארוחות שף פרטיות ואינטימיות, המשלבות בישול והגשה של המנות תוך דיאלוג ומתן הסבר וייעוץ על קניית המזון, הכנתו ואופן ההגשה. בתפריט ארוחות גורמה בקונספט משתנה על פי עונות השנה, בשילוב יינות מובחרים של יקב קסטל.
המטבח הכשר פתוח גם לאורחים מבחוץ שאינם שוהים במלון – בהזמנה מראש בלבד.

כחלק מקונספט המבנה החליטו יזמי המלון, לעצב את המקום כבית לאמנות עכשווית. מתקיימים בו אירועי אמנות ותערוכות מתחלפות, שיתופי פעולה עם גלריות ואנשי אמנות.

התערוכה הראשונה הפותחת את שערי המלון והמבנה המתחדש, מנהלת דיאלוג עם ההיסטוריה של המקום ותוקדש לנושא אהבה. העבודות שיוצגו ינועו על התפר בין אהבה לתשוקה. בין המיצגים ישולבו שירי אהבה של אומנים צעירים.
התערוכה מבקשת להרהר על המילה והדימוי של אהבה באמצעות אמנות פלסטית ושירה. בתערוכה משתתפים האומנים הילה לולו לין, ארז ישראלי, אלין אלג'ים, דנה יואלי, אנה ים, אסף עברון.

מחיר חדר ללילה+ארוחת בוקר: 1,600 ₪.

מלון בוטיק "אלגרה"
דרך האחיות 13, עין כרם, ירושלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר