אלדין טרוול למשפחות: אתרי נופש בקרבת פארקי שעשועים

יולי-אוגוסט מהווים את שיא עונת התיירות היוצאת בישראל. משפחות רבות מחליטות לחוות חופשה בסגנון 'הנוסע העצמאי', וזונחות את חופשות 'הכל כלול' בקלאבים

באלדין טרוול מדווחים על עלייה בהזמנות ליעדים באירופה, למקומות הקרובים לפארקי השעשועים השונים. בין היתר ניתן להצביע על הזמנות רבות לגרמניה לאזור היער השחור בערים הקרובות לפארק אירופה כמו פרייבורג וטיטיסי ,או לאזור קולמאר בצרפת, ממנה ניתן יחסית בקלות להגיע לפארק אירופה, כמו כן חלה עלייה בהזמנות גם לאזור אגם גארדה למשפחות הנוסעות לפארק השעשועים גארדה לנד, וגם לספרד לקוסטה דורדה שליד פארק השעשועים פורט אוונטורה. 

פארק השעשועים פנטזיה לנד בגרמניה
אחד הפארקים המובילים באירופה עם מעל 100 אטרקציות, לא רק למשפחות אלא גם למבוגרים צעירים בנפשם. הוא מחולק לשישה מתחמים: המערב הפרוע, ברלין העתיקה, הרובע הסיני, המתחם המקסיקני, ארץ האגדות וממלכה דמיונית שקמה לפני אלפי שנים מתחת לאדמה. במערב הפרוע דוהרת רכבת הרים בעמק הרי הקולורדו, רכבת אחרת נוסעת במכרות בעומק האדמה ושתי רכבות מים מותירות את השטים רטובים. כרטיס לאדם דרך חברת אלדין טרוול יעלה החל מ-180 ₪ ליום.
מצע ללון באזור קלן הנמצאת 10-15 ק"מ מהפארק. הצעה לבילוי בעיר קלן: הצעה לשיט הלוך ושוב קלן-בון, שלוש שעות על הריין, תוכלו לצפות בנופי הכפר  של גדות הנהר, עם הגיעכם לבון יהיה לכם זמן לסייר בה להנאתכם, משך השייט 4 שעות ו-40 דקות. החל מ-88 ₪ לאדם.

פארק לגו לנד בברלין בגרמניה
עולם הלגו הצבעוני, המלא ביצירתיות, משחקים וכיף בשטח של 3,500 מטרים רבועים. תוכלו ליהנות מאתרי מיניאטורות עשויים ממיליוני חלקי לגו צבעוניים ולצדם מתקני שעשועים. אזורי הפעילויות הרבים והשונים והפעילויות הכיפיות, הופכים את החוויה לבלתי נשכחת לכל המשפחה. אלדין טרוול מציעה כרטיסים במחיר של החל מ-85 ₪ לאדם ליום.

פארק אירופה באזור היער השחור בגרמניה
פארק אירופה הוא הגדול ביותר בגרמניה וממוקם באזור היער השחור קרוב לעיר פרייבורג.. המתקנים השונים מייצגים מדינות מרחבי אירופה. בכל "ארץ" תמצאו  אטרקציות, כולל ספינות פיראטים, רכבות, ומתקני הרפתקאות אחרים.

מוצע ללון באזור היער השחור: יעד תיירותי אידיאלי למשפחות, וניתן להגיע אליו משוויץ, אוסטריה או צרפת. היער השחור הוא אחד היערות המרתקים, הצבעונים והמגוונים ביותר בעולם. היער השחור משופע בנחלים, במעיינות ובאגמים והוא מקום אידיאלי לטיולי אופניים וטיולים רגליים, שייט קייקים, גלישה, וסקי.
אלדין טרוול מציעה למשפחות המגיעות לפארק לינה בפרייבורג באזור היער השחור במלון Intercity. המלון בדרגת 3 כוכבים ממוקם בסמוך לתחנת הרכבת המרכזית, במרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה. ליד המלון יש רחוב מרכזי והומה. החל מ-435 ₪ ללילה בחדר זוגי כולל ארוחת בוקר.

פארק פורט אוונטורה של UNIVERSAL STUDIOS בקוסטה דורדה בספרד 
במרחק כשעה מברצלונה. הפארק משלב פעילויות והופעות לכל המשפחה. חמשת המתחמים שנבחרו מייצגים את סין, מקסיקו, המערב הפרוע, הים התיכון ופולינזיה. האטרקציות כוללות מתקנים שיוצאים מהם רטובים, משתתפים במבצעי הצלת דולפינים, נחלצים מלהבות אש, מסתובבים בקרוסלות ודוהרים ברכבת שדים מהארוכות בעולם. ניתן לבקר בכפר פולינזי ולהתרשם מריקודי הפולקלור, הטקסים והגנים או לשחק בסרט, להשתתף בקרב קאובויים, לשוט ברפסודה במים הסוערים של הקניון ולברוח בסירה קטנה מהר געש מתפרץ. אלו הן רק חלק מהדוגמאות של המתקנים המוצעים בפארק.

אלדין טרוול מציעה לינה במלון Atenea Aventura בדרגת 4 כוכבים הנמצא בלב קוסטה דוראדה (חוף הזהב). בקרבת המלון מגוון רחב של פעילויות פנאי ותרבות שתוכלו להשתתף בהן במהלך שהייתכם כמשפחה במקום: החורבות הרומיות של טרגונה, הדלתא של נהר האברו, פארק השעשועים "פורט אוונטורה" (הנמצא במרחק של קילומטר אחד) החל מ-528 ₪ ללילה לחדר זוגי כולל ארוחת בוקר.

פארק גרדה לנד באיטליה
הפארק שופע פעילויות ואטרקציות לילדים ולמבוגרים, משתרע על שטח נרחב ובו 39 אטרקציות, 4 כפרים בסגנונות שונים, 22 ברים, 5 מסעדות מגוונות ו-18 חנויות. ב"בית המשוגע" יערערו לכם את חוקי הגרוויטציה, משם אל אי הדינוזאורים, שיט ברפסודה דרך נופים אקזוטיים מהמזרח הרחוק או באוניית פיראטים, ביקור במקדש עתיק יחזיר אתכם אל העבר המסתורי של מצרים ותוכלו לצאת לספארי ביבשת השחורה, ועוד מתקנים מיוחדים

אזור האגמים בצפון איטליה בכלל ואגם גרדה בפרט הינו אחד הטיולים הפופולאריים ביותר בארץ המגף, והמתאים ביותר למשפחות. אזור אגם גרדה מהווה כר נרחב של מגוון פעילויות אתגריות וספורטיביות. הקטנים ימצאו עניין בפארקי השעשועים, בשייט באגם או בהקפתו באופניים. המבוגרים ייהנו משיטוט בסמטאות העיירות הקטנות, ממצודות עתיקות, גלריות מעניינות, מהארכיטקטורה מעניינת ומהגנים הבוטניים הפורחים.

אלדין טרוול מציעה לינה בכפרי הנופש באזור. לינה בכפר הנופש THE GARDA VILLAGE. כפר הנופש, נמצא על הגדה הדרומית של אגם גרדה, 3 ק"מ מהמרכז ההיסטורי המפורסם של סרמיונה. חדרי האירוח מורכבים מיחידות בונגלו מסוגים שונים או קרוואנים המאפשרים לינה ל-4 אורחים –6 אורחים. קיים מגוון רחב של פעילויות פנאי וספורט: בריכת שחייה למבוגרים ולילדים, בריכת הידרו-מסאז', חוף פרטי, מיני-גולף, שישה מגרשי טניס, מגרש כדורגל, כדורעף חופים, כדורגל שולחני, טניס שולחן, מיני-מועדון, מגרש משחקים לילדים, קליעה, אופניים והשכרת סירות, סיורים באזורים המעניינים ביותר בסביבות האגם. הילדים מועסקים על ידי צוות מיוחד ויעודי לכך בתוכניות מיוחדות. החל מ-628 ₪ ל-4 אורחים בקראוואן/ בונגלוס. 

ניתן להזמין באמצעות אתר www.aladdintravel.co.il
ובמוקד הטלפוני 03-9428100.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר