אל גאוצ'ו – נותנים לבשר לדבר

בשנים האחרונות היצע המסעדות המתמחות בבשרים טובים גדל, כך שהפעם האחרונה בה יצא למיכל זילבר לבקר באל גאוצ'ו היתה ממש מזמן, לפני כמה שנים. חוויות מחזרה לטעמים מוכרים

רשת אל גאוצ'ו הותיקה, הפועלת בישראל מעל ל- 20 שנה ומציעה בעיקר בשרים ממיטב המטבח הארגנטינאי. לכל מי שמצוי בענף המסעדות ידוע שלמסעדה קשה מאוד להחזיק מעמד מעבר לשלוש שנים, שלא לדבר על 20 שנה…

כשהייתי צעירה (לפני לא הרבה שנים) ובא לי סטייק טוב הייתי פונה לאחד מסניפי אל גאוצ'ו, ויודעת ששם אקבל בדיוק את מה שאני מחפשת. בשנים האחרונות היצע המסעדות המתמחות בבשרים טובים גדל, כך שהפעם האחרונה בה יצא לי לבקר באל גאוצ'ו היתה ממש מזמן, לפני כמה שנים.

לכן כאשר החלטנו, בן זוגי ואני, לחגוג את יום הנישואין האחרון שלנו באל גאוצ'ו בראשון לציון, לא ממש ידענו למה לצפות, בעיקר בשל אהבתנו הרבה לבשר והציפייה למשהו טוב, החלטנו לנסות אם השתנה משהו במסעדה הותיקה והמוכרת.

כבר בכניסה הרגשנו את האווירה הארגנטינאית המיוחדת. ריח בשרים מילא את החלל והעלה את תחושת הרעב שלנו לשיאים חדשים. את הארוחה פתחנו בלחם הבית + סלס קרייוז'ה (9 שקל) בליווי מנות ראשונות – כנפי עוף ברוטב טריאקי (25 שקל) ואינצ'ילדה טורטייה ממולאת בפרגיות צלויות בציפוי פריך, מוגש על מצע של רוטב סלסה וצ'ילי (25 שקל). הכנפיים היו עסיסיות במיוחד עם רוטב מענג והאינצ'ילדה הינה מנה מאד מעניינת, עם מילוי נהדר וציפוי בפריכות מדהימה.

המנות הראשונות, בליווי הלחם איתו פתחנו כבר החלו לתת לנו הרגשה קטנה של שובע, אולם לקחנו אוויר ועברנו לדבר האמיתי, שלשמו מגיעים לאל גאוצ'ו – הבשרים. למנה עיקרית בן זוגי בחר באנטריקוט 350 גרם (89 שקל) בתוספת צ'יפס. הבשר היה עשוי בדיוק כמו שצריך מנתח משובח ועסיסי ביותר. אני בחרתי במנת "טורה דה לומו" – מדליוני פילה ברוטב פלפלת 200 גר', מוגש בליווי תפ"א ובטטה קריספי וירקות קלויים (109 שקל). המנה היתה מצוינת. הבשר היה עשוי בדיוק במידה הנכונה והרוטב בטעם נפלא. שתי המנות הגיעו בליווי סלט אישי.

לקינוח בחרנו בקרפ ארגנטינאי ממולא שוקולד וקצפת בצד (22 שקל). המנה היתה טעימה אם כי הורגש החיסרון של היותה פרווה, בשל כשרות המסעדה.

אז מה עושה את הבשר באל גאוצ'ו לטוב כל כך? אין לי תשובה מדויקת אולם אני מאמינה שזה קשור לעובדה שארגנטינאים פשוט יודעים לעשות בשר בדיוק כמו שצריך, בשילוב עם זה שהם יודעים לבחור את הבשר ואיך לטפל בו נכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר