אל על משקיעה 5 מיליון דולר, במהלך 2006, בתיירות הנכנסת

פעילות השיווק בקרב מגזרים נעשית באמצעות 3 צינורות עיקריים: פניה ממוקדת וישירה לקהל ע"י פרסום תדמיתי ומכירתי, יחסי ציבור מקומיים וטיפול בקשרי המדיה , והידוק הקשרים עם סיטונאי וסוכני התיירות

העמקת הפעילות בתיירות הנכנסת מתמקדת ב-3 מגזרים עיקריים:
המגזר היהודי המאופיין בביקור קרובים וידידים וחופשות בישראל.
המגזר הצלייני המאופיין בביקורי ארץ הקודש ותיירות כללית.
מגזר התיירות הכללי לסיורים בארץ, ארכיאולוגיה ותרבות.

הפעילות בקרב מגזרים אלו נעשית באמצעות 3 צינורות עיקריים:
פניה ממוקדת וישירה לקהל ע"י פרסום תדמיתי ומכירתי, יחסי ציבור מקומיים וטיפול בקשרי המדיה , והידוק הקשרים עם סיטונאי וסוכני התיירות.

השנה, ציינו בורוביץ ורומנו, נשקיע כ- 5 מיליון דולר בעידוד התיירות הנכנסת לישראל. ההשקעה הכלכלית באה לידי ביטוי בתוספת כוח אדם, קד"מ, פרסום, והבאת גורמי תיירות מובילים ממגזרים שונים ועיתונאים מחו"ל להכרת הארץ.

אל על – גרמניה
קווי אל-על בין ישראל לגרמניה הינם מהחשובות ביותר , ציין רומנו. בן ציון מלכה נציג אל על בגרמניה ואוסטריה ציין כי סה"כ הפעילה אל-על בין ישראל לגרמניה כ-666 טיסות במהלך שנת 2005 והטיסה כ-83.000 נוסעים. גידול של 16% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

החל מאביב 2006 מרחיבה אל על את לוח טיסותיה בין גרמניה לישראל ותפעיל עד 18 טיסות שבועיות . תוספת של 4 טיסות .
מינכן- 5 טיסות , ברלין 5טיסות ופרנקפורט 8טיסות
עוד ציין בן ציון מלכה כי הגידול בתיירות לישראל נובע בעיקרו מהתנועה הצליינית ההולכת וגוברת והמצב הגיאופוליטי הרגוע באזורנו . לשם כך וליישום התוכנית האסטרטגית של החברה להחזיר את התיירות לישראל מטיסה אל על סוכני נסיעות גדולים ומקבלי החלטות מקרב הכנסיות השונות לעידוד הצלייניות לארץ ועורכת להם סיורים לימודיים .
בשנת 2005 הטיסה אל על גרמניה כ-279 מקבלי החלטות מכל ענפי התיירות השנה יעלה מספר המוזמנים ל-350 מומחי תיירות. כמו כן מציעה אל על חבילות תיור, אשר נועדו לעודד את התיירות לישראל ככלל ואת הטיסה עם אל על בפרט.

להגברת התיירות מגרמניה לישראל, תמשיך אל על במדיניות המחירים האטרקטיבית ותיזום שת"פ ומכירה מוקדמת , כמו שנהגה השנה וכפי שנוהגת בישראל. מחירי מבצע של אל על בימים אלו ועד פסח עומדים על 199 יורו כולל היטל דלק של 80 יורו ומס נמל של 49 יורו.
בפסח המחירים יחלו מ 373 יורו. לנוסעים במח' העסקים ,בימים אלו, מוצע מחיר של 1015 יורו כולל היטל דלק ומסי נמל.
ובפסח המחיר יעמוד על כ-.1152 יורו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר