אמזון החלה בשיווק מוצרי מזון טריים, מצוננים וקפואים

אמזון מייצגת באסטרטגיה שלה את מדיניות התפשטות ללא גבולות, מרשת קמעונאית מקוונת ומתמחה בתחום הספרים, לסוג של קניון וירטואלי

אמזון אינה חדלה מלהיכנס לתחומים חדשים, כאשר בשבוע שעבר השיקה פיילוט למכירת מוצרי מכולת מתכלים באמצעות האתר שלה.
כך מדווח TRENDS- ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

ענק האינטרנט, שהחל את דרכו כקמעונאי ספרים, הלך והתפתח לתחומי קמעונאות חדשים, ועתה גם למכירה של מוצרי מזון טריים, מצוננים וקפואים.
הפיילוט מתבצע במדינת וושינגנטון, ונשמר בסוד, שכן דוברי אמזון סירבו להתייחס לנושא ולא הגיבו לשאלות של כתבי הוול סטריט ז'ורנאל.

השירות של אמזון מבוסס על משלוח של מוצרי המכולת יום אחד לאחר הזמנתם, והם כוללים מוצרי מזון אורגניים, בשר, דגים, גלידה ומוצרי חלב.
הוול סטריט ז'ורנאל מדווח ממקורותיו כי הפיילוט עומד להתרחב בקרוב.
מהלך זה היה צפוי, שכן לפני כשנה השיקה אמזון שירות למוצרי מזון עמידים בעלי חיי מדף ארוכים.

התייחסות TRENDS: אמזון מייצגת באסטרטגיה שלה את מדיניות התפשטות ללא גבולות, מרשת קמעונאית מקוונת ומתמחה בתחום הספרים, הפכה בשנים האחרונות לסוג של קניון וירטואלי, או רשת כל בו חדישה המציעה קטגוריות שונות של מוצרים, שעד לשנים האחרונות היו נחלתן הבלעדית של רשתות מתמחות.
ה"פלישה" של רשתות מתמחות לתחומים חדשים, שכמעט ואין להם קשר לליבת הפעילות המקורית, היא שם המשחק החדש, וניצנים של גישה זו נראים גם בארץ.

מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר