שת"פ אסטרטגי של Better Juice הישראלית עם תאגיד הענק  Ingredion ליישום פתרונות להפחתת סוכר

מייסדי Better Juice: ד"ר ערן בלאצ'ינסקי מייסד ומנכ"ל, גלי ירום מייסדת משותפת. צילום מהחברה
Ingredion מובילה סבב גיוס השקעות עבור Better Juice להאצת החדרת הטכנולוגיה המתקדמת שפיתח הסטארט-אפ הישראלי להפחתת סוכר באופן טבעי לשוק המיצים האמריקאי

חברת הסטארט-אפ Better Juice הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם תאגיד הענק Ingredion – ספקית גלובלית של מרכיבים ותמציות לתעשיית המזון והמשקאות העולמית, הנסחרת בבורסת ניו יורק. סבב גיוס השקעות עבור Better Juice אותו תוביל Ingredion, יאפשר את האצת החדרת הטכנולוגיה פורצת הדרך להפחתת הסוכר אל שוק המיצים האמריקאי.

הטכנולוגיה אותה פיתחה Better Juice, ממירה סוכרים פשוטים במשקאות מבוססי מיץ טבעי, תרכיזים ונוזלים אחרים המכילים סוכר. זאת באמצעות טכנולוגיה בעלת מספר פטנטים בלעדיים, להמרת סוכרים לסיבים תזונתיים ולסוכרים בלתי ניתנים לעיכול, תוך שמירה על הפרופיל הטבעי של ויטמינים, מינרלים וחומצות אורגניות במוצר הסופי. ב- Ingredion אומרים כי טכנולוגיה זו מספקת ליצרנים אפשרויות רבות יותר להפחתת הסוכר בהצלחה, וזאת מבלי להתפשר על הטעם או על הערכים התזונתיים.

הפתרון הטכנולוגי של Better Juice התקדם בהצלחה לקנה מידה מסחרי בארצות הברית. בשנים האחרונות הוא אף הוכיח את יכולות שיתוף הפעולה המוצלחות עם יצרני מיצים הן בארצות הברית והן באסיה, כך שכיום חברות אלה ניצבות במקום המאפשר להן להתקדם לשלב הבא של המסחור. Better Juice הינה במוכנות מלאה כעת לשלב החדירה לשוק, עם יכולת מוכחת לעבד 250 מיליון ליטר מיץ בשנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר