אסם תקים רשת בתי קפה נודדת במרכזי הערים ברחבי הארץ

חברת אסם מחדירה את הקפה החדש שלה, Nescafe קִלִייה קלה, המצטרף למשפחת NESCAFE הכוללת את רד-מאג וטייסטרס צ'וייס, באמצעות קמפיין הטעימה הגדול ביותר שנערך אי-פעם בישראל: החברה תקים רשת בתי קפה נודדת – "NESCAFE בעיר" בכיכרות ובאתרים מרכזיים בעשר ערים ברחבי הארץ – בפריפריה ובמרכז. אסם צופה את השתתפותם של המוני תושבי הערים, שיבואו ליהנות מחוויית בית הקפה, ללא תשלום.

רשת בתי הקפה הנודדת "NESCAFE בעיר", שתיפתח לקהל הרחב במהלך השבוע הראשון של חודש אפריל, כוללת עשרה בתי קפה ייחודיים במרכזי הערים: באר שבע, אשקלון, לוד, קריית מוצקין, שדרות, בת ים, טבריה, חדרה, נתניה ופתח תקווה. בתי הקפה יהיו ממותגים בצבעי צהוב – חום, צבעי הקפה החדש, הכניסה אליהם תהיה חופשית וניתן יהיה ליהנות מחוויית הקפה המלאה: להזמין כוס קפה, לאכול עוגיות, לקרוא בעיתון, להאזין למוזיקה ועוד – כל זאת ללא תשלום.

אסם מזמינה את תושבי כל אחת מהערים לבוא לבתי הקפה וליהנות משפע של פעילות תרבותית ואמנותית בדגש מקומי: הרכבים מוזיקאליים, נגנים סולנים, ואומנים מקומיים יוזמנו להופיע בבתי הקפה, כאשר בצידם מופעלות גם אטרקציות לילדים. בצד הקפה המשובח, המוסיקה והחוויה החברתית, יקבל כל מבקר בבתי הקפה של אסם גם מארז התנסות אישי.

באסם נולד קמפיין הטעימות בעקבות ההצלחה המסחררת של NESCAFE" בכיכר", בית הקפה הגדול ביותר בעולם, בכיכר רבין בתל-אביב, בו ביקרו למעלה מ- 75,000 איש.

רשת בתי הקפה "NESCAFE בעיר" תפעל בכל אתר משך שלושה ימים, בשעות 10:00-22:00 (בימי ו' 14:00 – 09:00) ותציע לאורחים קפה איכותי, בקלייה קלה, אשר פותח על ידי מומחי ענק הקפה העולמי נסטלה על מנת לענות לטעמו של הצרכן הישראלי.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר